Drogerie dm będą mieć nowych dyrektorów obszaru zakupów i marketingu. W grudniu dotychczasowy Dyrektor Hubert Iwanowski kończy swoją operacyjną współpracę z drogerią dm. W wyniku zmiany obowiązki związane z tym obszarem przejmują nowi dyrektorzy wyłonieni z wewnętrznych struktur – Barbara Schmehl i Grzegorz Gerus, którzy zadbają o dalszy płynny rozwój i efektywne funkcjonowanie firmy.
„W imieniu Zarządu pragniemy podziękować Hubertowi Iwanowskiemu za ogromny wkład w rozwój całej organizacji. Jego zaangażowanie w budowanie struktur firmy od podstaw oraz przygotowanie jej do wejścia na rynek polski przyczyniły się do udanego debiutu oraz umożliwiły stabilny rozwój dm w pierwszych latach działalności.
To między innymi dzięki jego pracy drogeria dm zyskuje silną pozycję w branży oraz uznanie wśród klientów i partnerów biznesowych.
Hubertowi Iwanowskiemu życzymy powodzenia oraz wielu sukcesów na dalszej drodze zawodowej” – czytamy w komunikacie drogerii dm.
Jak można przeczytać strategia drogerii na rynku polskim pozostaje niezmienna. W dalszym ciągu planuje kontynuować realizację przyjętych celów, kolejnych otwarć drogerii, skalując nasze działania we wszystkich obszarach proporcjonalnie do dynamicznego rozwoju dm w Polsce.
PARTNER PORTALU
50 lokalizacji w Polsce
18 grudnia sieć drogerii dm otworzyła swój pierwszy sklep w Łodzi, w Centrum Handlowym Sukcesja. Był to dokładnie 50. sklep dm w Polsce. Ma powierzchnię 456,67 mkw.
Otwarcie 50. sklepu w Polsce zamyka plan ekspansji marki dm w tym roku realizując w 100% zakładane cele.
5 grudnia została otwarta największa drogeria dm w naszym kraju. Mieści się w Warszawie w CH Targówek. Powierzchnia sprzedażowa najnowszej drogerii DM w Warszawie wynosi 678 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z ponad 4000. sklepami
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 89 100 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2023/2024 dm odnotował sprzedaż w wysokości 17,74 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich.
W tym samym okresie w Niemczech ponad 60 300 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 12,47 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2024.
Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt.
Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde. dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom.
Drogeria dm nieustannie pracuje nad optymalizacją.