21 grudnia, do listy sklepów sieci Biedronka dołączy kolejna placówka w Warszawie. Sklep znajduje się w Centrum Handlowym Reduta przy al. Jerozolimskich 128. Placówka o powierzchni 724 mkw. została dostosowana do najnowszego standardu sieci i z troską o większą przyjazność środowisku.
W sklepie zastosowano nowoczesne rozwiązania, takie jak oświetlenie LED, czy zamykane regały chłodnicze wykorzystujące gaz CO2.
W sklepie wdrożono też nowy układ przestrzeni, wydzielając w nim specjalne strefy z pieczywem i krajalnicą, świeżymi owocami i warzywami czy kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego, co umożliwi klientom sprawne i komfortowe zakupy.
„Sklep zlokalizowany w Centrum Handlowym Reduta jest jednym z najnowocześniejszych obiektów w tej okolicy. Nowa Biedronka została wyposażona w ladę tradycyjną, w której kupujący będą mogli zaopatrzyć się w świeże mięsa, wędliny i sery na wagę.
Dla wygody klientów sklep został również wyposażony w aż 10 kas samoobsługowych, które skrócą czas oczekiwania, oraz 3 kasy tradycyjne.” – mówi Paweł Pruski, starszy menedżer sprzedaży, odpowiedzialny za nową placówkę w Warszawie.
PARTNER PORTALU
Promocje na otwarcie
W dniu otwarcia na klientów czekają liczne promocje, m.in. możliwość skorzystania z 30% promocji na produkty z kategorii artykuły przemysłowe oraz tekstylia, jak również inne, dodatkowe atrakcje. Na miejscu odbędzie się degustacja kawy/herbaty/gorącej czekolady w specjalnej strefie zorganizowanej przed sklepem w godzinach 08:00-18:00.
Podczas otwarcia będzie także możliwość odebrania i zarejestrowania karty Moja Biedronka, a hostessy pomogą w instalacji aplikacji na telefonie.
Do 28 grudnia na klientów placówki będą również czekać atrakcyjne oferty na produkty spożywcze, m.in. ser żółty w plastrach Włoszczowa 400 g, drugi 92% taniej przy zakupie dwóch sztuk z Kartą Moja Biedronka lub aplikacją i pomidory gałązka na wagę 60% taniej za 5,99 zł za kg.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Nowe i modernizowane placówki
W ostatnim czasie przybyło 46 nowych i wyremontowanych placówek sieci Biedronka w całej Polsce, od Śląska po Warmię czy Pomorze. W okresie przedświątecznym, na przełomie listopada i grudnia, sieć otworzyła 17 nowych sklepów, a kolejne 29 istniejących placówek przeszło gruntowną modernizację. Średnia powierzchnia nowo otwieranych sklepów to 730 mkw.
Największa sieć detaliczna w Polsce
Jerónimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, posiadającej sklepy zlokalizowane w ponad 1300 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 29 lat. Na koniec I kwartału 2024 roku posiadała 3 596 placówek. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach.
W 2022 r. Biedronka współpracowała z prawie 1400 polskich dostawców, od których pochodziło ponad 93 proc. produktów w ofercie sieci. Jerónimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 81 tys. osób, jest największym pracodawcą w Polsce. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.