Jeronimo Martins: Biedronka utrzymuje wysokie tempo rozwoju

W ostatnim czasie przybyło 46 nowych i wyremontowanych placówek sieci Biedronka w całej Polsce, od Śląska po Warmię czy Pomorze. W okresie przedświątecznym, na przełomie listopada i grudnia, sieć otworzyła 17 nowych sklepów, a kolejne 29 istniejących placówek przeszło gruntowną modernizację. Średnia powierzchnia nowo otwieranych sklepów to 730 mkw.

Nowe lokalizacje pojawiły się zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach, dzięki czemu klienci mogą cieszyć się dostępem do najatrakcyjniejszych ofert i wygodnych zakupów.

Biedronka bliżej klientów – nowe lokalizacje w całym kraju

Na przełomie listopada i grudnia Biedronka otworzyła aż 17 nowych placówek. Nowe sklepy pojawiły się między innymi w Bydgoszczy, Golczewie, Obrowie, Pionkach czy Skołyszynie.

Mieszkańcy tych i innych lokalizacji będą mogli skorzystać z oferty największej sieci handlowej w Polsce, robiąc zakupy w możliwie najniższych cenach. To część strategii, która zakłada rozwój zarówno w regionach o dużej gęstości zaludnienia, jak i tam, gdzie dostęp do tego typu placówek był dotychczas ograniczony.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W ramach rozwoju sieci 15 nowych placówek zostało wyposażonych w tradycyjne lady oferujące świeże mięso, ryby i sery na wagę. Dodatkowo, aby zwiększyć komfort zakupów, w 9 sklepach pojawiły się także krajalnice do chleba.

Średnia powierzchnia nowo otwieranych sklepów to 730 mkw. Każda placówka została wyposażona średnio w 3 kasy tradycyjne oraz 5 nowoczesnych kas samoobsługowych, co znacząco skróci czas zakupów. Przy większości sklepów powstały przestronne parkingi, ułatwiające dostęp zmotoryzowanym klientom.

Modernizacje z myślą o ekologii i komforcie klientów

Ważnym elementem ostatnich działań były również modernizacje istniejących sklepów, które zostały na nowo uruchomione między innymi w Białej Rawskiej, Bierawie, Działoszynie, Mysłowicach, Sandomierzu, Strzelnie czy Tomaszowie Mazowieckim i Turkowicach. Modernizacja została przeprowadzona zgodnie z najnowszymi standardami sieci, co oznacza nie tylko poprawę komfortu zakupów, ale również wdrożenie rozwiązań przyjaznych środowisku.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Placówki po remoncie wyposażono w energooszczędne rozwiązania, które obniżają zużycie energii nawet o 15%, a także w nowoczesne systemy chłodzenia oparte na ekologicznych gazach, takich jak CO₂ czy propan. Zmodernizowane wnętrza charakteryzują się przestronnym układem, przejrzystą ekspozycją produktów oraz lepszą organizacją stref promocyjnych.

„Przełom listopada i grudnia to szczególny czas wzmożonych zakupów związanych z Mikołajkami i zbliżającymi się świętami. Dlatego nieustannie inwestujemy w rozwój naszej sieci, otwierając nowe sklepy i modernizując istniejące.

Dzięki obecności zarówno w dużych ośrodkach miejskich, jak i mniejszych miejscowościach zapewniamy konsumentom w całej Polsce jeszcze większy komfort zakupów. Dodatkowo w tym roku, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, wprowadziliśmy w naszej aplikacji wyjątkowy kalendarz adwentowy z atrakcyjnymi ofertami” – mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny makroregionu sieci Biedronka.

Biedronkowy kalendarz adwentowy

Wraz z początkiem grudnia Biedronka przygotowała specjalną niespodziankę dla swoich klientów. Nawiązując do zyskującej w Polsce popularność tradycji kalendarzy adwentowych, sieć uruchomiła w swojej aplikacji specjalną funkcję shakeomatu.

Do 24 grudnia klienci korzystający z aplikacji mogą każdego dnia odkrywać nowe, dodatkowe kupony, poszerzając tym samym dostępne do tej pory możliwości oszczędzania podczas codziennych zakupów.

Lider rynku w ciągłym rozwoju

Inwestycje w modernizacje i nowe placówki umacniają pozycję Biedronki jako lidera na polskim rynku handlowym, dostarczając klientom jeszcze więcej miejsc, w których mogą skorzystać z szerokiej oferty produktów w niskich cenach, zgodnie z najwyższymi standardami jakości.

Szczegółowe informacje o godzinach otwarcia poszczególnych sklepów dostępne są w placówkach, na stronie oraz w aplikacji mobilnej Biedronki.