9 nowych marek dołączyło do grona najemców Galerii Klif w Gdyni

Galeria Klif w Gdyni może się pochwalić wyjątkowo efektywnym rokiem. Z sukcesem udało się podpisać 9 nowych umów najmu o łącznej powierzchni 2600 metrów kwadratowych.

„Ścisłe powiązanie leasingu, zarządzania nieruchomością i działań marketingowych
przekłada się na mierzalne i wymierne rezultaty w Galerii Klif. Najważniejszy element
układanki w zarządzaniu galerią handlową to dobrze opracowany plan i zaangażowanie
wszystkich stron.

W 2024 roku taka synergia przyniosła wymierne rezultaty – do Trójmiasta
zawitały nowe marki, które wcześniej nie były tu obecne, a których rozpoznawalność, jakość i
sukces dają nam podstawy do optymistycznego spojrzenia w przyszłość rozwoju galerii”–
mówi Mariola Rogóż, dyrektorka Galerii Klif.

Nowe marki w gronie najemców

Galeria Klif ma przyjemność zaprezentować klientom z Gdyni i całego Trójmiasta nowe
marki, takie jak Balagan, Elementy, Annette Görtz czy Jott. Każda z tych marek to historia,
pasja i oferta skierowana do wymagających, świadomych klientów, których Klif ma w Gdyni
już od lat.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W gronie najemców znalazły się także znane marki obecne już na rynku trójmiejskim, jak By o la la, Pierre Cardin, CCC, Ochnik oraz Action, który jeszcze przed świętami w grudniu otworzy swój sklep. Łącznie Klif wzbogacił swoją ofertę o ponad 2600 metrów kwadratowych nowej przestrzeni handlowej.

„Każdy nowy najemca otrzymuje dedykowany pakiet wsparcia marketingowego, który
obejmuje standardowe działania promocyjne, ale też rozwiązania szyte na miarę.

Naszym celem jest pełne wykorzystanie potencjału każdego otwarcia, tak aby nowy brand został
zaprezentowany klientom w najlepszy możliwy sposób. To wspólna misja najemców, mojego
zespołu oraz Beaty Górskiej, menadżerki ds. marketingu” – podkreśla Mariola Rogóż,
dyrektorka Galerii Klif.

„W najbliższych miesiącach odkryjemy kolejne kroki naszej strategii leasingowej. Nasi
wieloletni najemcy także poszukują innowacyjnych rozwiązań, aby uatrakcyjnić swoją
obecność w Klifie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Efektem tych działań są relokacje oraz powiększenia powierzchni takich sklepów, jak Adventure Sport, Campione czy planowane na początek 2025 roku Monnari”.

W kontekście najemców Galerii Klif nie sposób pominąć tegorocznego wydarzenia Klif Design
Days, w którym wzięło udział 70 wystawców – polskich projektantów. To właśnie podczas
tej edycji zaprezentowała się marka Elementy, a nawiązane wówczas rozmowy zaowocowały
otwarciem ich butiku w ostatnim tygodniu listopada.

Siła synergii marketingu i leasingu

Projekt „Klif Design Days” doskonale pokazał synergię działań marketingowych i leasingowych Galerii Klif. Udane edycje targów umocniły pozycję Klifu jako centrum, które widzi i reaguje na potrzeby współczesnego klienta, tworząc w swojej ofercie miejsce na unikalne, polskie marki.

Polskie brandy mają dziś duży potencjał biznesowy, dlatego ich obecność w ofercie Galerii Klif stanowi istotną wartość, odpowiadając na rosnące zainteresowanie klientów zrównoważonym rozwojem i jakością.