Pako Lorente stawia na rozwój w modelu omnichannel i wchodzi na nowe rynki

Pako Lorente kontynuuje ekspansję na rynku litewskim. Posiada tam sklepy stacjonarne. Kolejnym krokiem w realizacji strategii omnichannel było uruchomienie sklepu internetowego na tym rynku. Ponadto rozpoczęła sprzedaż na platformach Allegro Czechy oraz Allegro Węgry.

Ekspansja na Litwę, rozwój kanałów online oraz współpraca z nowymi platformami sprzedażowymi to kluczowe elementy strategii Pako Lorente.

Pako Lorente to marka, która oferuje wysokiej jakości odzież. Posiada salony w Polsce, na Litwie oraz na Łotwie.

Obecność marki na Litwie jest już dobrze ugruntowana dzięki rozwijającej się sieci salonów stacjonarnych. Kolejnym krokiem w realizacji strategii omnichannel, łączącej zalety tradycyjnych zakupów z wygodą e-commerce, było uruchomienie sklepu internetowego na tym rynku. Dzięki temu klienci mogą korzystać z pełnej integracji usług online i offline, co zapewnia spójne i wygodne doświadczenia zakupowe.

Ponadto, wprowadzenie sprzedaży na platformie pigu.lt umożliwiło dotarcie do szerszego grona odbiorców na Litwie.

Ekspansja na Litwę, rozwój kanałów online oraz współpraca z nowymi platformami sprzedażowymi to kluczowe elementy strategii Pako Lorente. Jej celem jest zwiększenie udziału e-commerce w ogólnych przychodach firmy. Marka nieustannie analizuje potrzeby i preferencje swoich klientów, dostosowując ofertę do specyfiki lokalnych rynków oraz wymagań użytkowników online.

Firma uruchomiła sklep internetowy na Litwie i rozpoczęła sprzedaż na platformach Allegro Czechy oraz Allegro Węgry. Dotychczas obecna na Allegro, Zalando i Modivo w Polsce, marka wykorzystuje zdobyte doświadczenie, by skutecznie wprowadzać swoją ofertę na nowe rynki.

„Nieustannie poszerzamy naszą działalność online. Nasz sklep internetowy działa w Polsce i właśnie ruszył na Litwie. Oferujemy nasze produkty na wiodących platformach takich jak Zalando, Modivo i Allegro, a także w Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Planujemy ekspansję na kolejne rynki w Europie – już wkrótce więcej informacji” – poinformował Rafal Chrapkowicz, Founder CEO w Pako Lorente. 

PARTNER PORTALU

Kaufland

Polska marka mody męskiej

Marka Pako Lorente tworzy ubrania męskie od podstaw. To polska firma zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży. Na początku skupiała swoją działalność wokół produkcji męskich koszul, wraz z rozwojem poszerzyła swój asortyment i od kilku lat z sukcesem tworzy pełne kolekcje uzupełnione dodatkami i akcesoriami.

Mężczyźni wybierający Pako Lorente mają do wyboru stylizacje na każdą okazję. Zaczynając od: klasycznych, biznesowych po casualowe.

Różnorodność fasonów i dbałość o detale oraz ciekawa kolorystyka asortymentu z kolekcji Pako Lorente jest wizytówką marki. Kolekcje ubrań uzupełnione są dodatkami i akcesoriami, które dopełniają stylizacje.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kolekcje tworzone przez Pako Lorente są projektowane zgodnie z obowiązującymi trendami w modzie, tak by spełniać oczekiwania najbardziej wymagających klientów.