KiK: 8. nowych lokalizacji w ostatnim miesiącu 2024 roku

Sieć Kik chce docierać do jak największej liczby klientów. Aby zrealizować ten cel pojawiają się nowe sklepy w kolejnych miastach Polski. W grudniu 2024 do jej portfolio dołączyły lokalizacje w ośmiu nowych miastach: Opolu, Węgrowie, we Wrocławiu, Skawinie, w Lipienicach, Serocku, Bielsko-Białej oraz w kolejny sklep w Łodzi.

Wrocław i Skawina – w tych miejscach zostały otwarte nowe sklepy KiK 12 grudnia, a nastepnego 13 grudnia otwarty zostanie sklep w Lipienicach. Do końca roku na mapie Polski nowe lokalizacje pojawią się jeszcze w Serocku i Belsko-Białej – otwarcie 18 grudnia oraz w Łodzi – otwarcie 23 grudnia.

Tak duża aktywność w ostatnich tygodniach roku jest doskonałym zwieńczeniem poprzednich 11 miesięcy i wskazuje na dynamiczny rozwój firmy i realizację planów, które mają na celu zwiększenie dostępności sklepów KiK w różnych regionach kraju.

W nowo otwartych sklepach KiK znajdziemy szeroki asortyment produktów dla całej rodziny – damskie, męskie, dziecięce ubrania, zabawki, a także dodatki do domu czy drobne AGD.

Zgodnie komunikowanym hasłem „cena mówi sama za siebie”, cała oferta prezentuje atrakcyjną relację jakości do ceny. Sklepy KiK niezmiennie pojawiają się w centrach handlowych i retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Wciąż dynamicznie się rozwijamy, więc poszukujemy wielu lokali. Jednocześnie weryfikujemy dane i nie boimy się podejmować trudnych decyzji, jeśli któraś z lokalizacji nie spełnia po czasie naszych oczekiwań. Analizujemy każdą potencjalnie atrakcyjną przestrzeń, ale naturalnie mamy pewne wytyczne, których staramy się trzymać. Salony handlowe powinny mieć od 450 mkw. do ok. 600 mkw. powierzchni sprzedażowej. Wszystko po to, abyśmy mogli zapewnić wygodę kupującym oraz zrealizować nasz koncept aranżacyjny, zakładający intuicyjne powiązanie poszczególnych grup asortymentowych” – mówił w wywiadzie dla retailnet.pl Jan Skowron, dyrektor zarządzający sieci salonów KiK.

30 lat na rynku

KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch.

Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4 000 sklepów, w tym około 460 w Polsce. Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz