Nowa Sukcesja z salonem kluczowego najemcy z sektora fashion

Wśród najemców Nowej Sukcesji w Łodzi jest marka Sinsay. 21 grudnia odbyło się wielkie otwarcie jej salonu. Znajduje się na poziomie +1. Nowy sklep podzielony jest na kilka działów od mody damskiej po produkty dla domu.

Sinsay to marka, która zdobyła uznanie dzięki swojej różnorodnej ofercie i przystępnym cenom. Nowy sklep w Nowej Sukcesji jest podzielony na kilka działów, aby sprostać oczekiwaniom różnych grup klientów.

W dziale damskim klienci znajdą się najnowsze kolekcje odzieży dla kobiet, a także szeroki wybór akcesoriów i obuwia. Na dziale męskim mężczyźni mogą wybierać spośród modnych, wygodnych ubrań.

Zaś na dziale dziecięcym rodzice mogą zaopatrzyć się w ubrania i akcesoria dla dzieci w każdym wieku. Od niemowlęcych body po stroje dla nastolatków.

Sinsay to nie tylko odzież, ale także produkty dla domu. Dział home oferuje dekoracje, tekstylia, akcesoria kuchenne i łazienkowe.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Sinsay należy do grupy LPP, która istnieje od ponad 30 lat. W jej portfolio, oprócz Sinsay, znajdują się także marki: Reserved, Mohito, Cropp i House. Grupa LPP jest obecna w wielu krajach – jeśli chodzi o Sinsay, to salony tego brandu można odwiedzić na ponad 20 europejskich rynkach.

Po remodelingu

Nowa Sukcesja w Łodzi została otwarta 18 grudnia 2024 roku.

Nowa Sukcesja, położona w sercu Łodzi, w wyniku remodelingu stała się nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym. Centrum łączy funkcje handlowe, rozrywkowe i gastronomiczne, oferując przestrzeń na dwóch poziomach handlowych dla około 100 sklepów, punktów usługowych oraz rozległą strefę gastronomiczną z food courtem.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nowa Sukcesja stawia na różnorodność, przyciągając marki z różnych branż. Wśród najemców są poza marką Sinsay, są m.in.: HalfPrice, Homla, TEDI, Rossman, KFD, Monnari, Yes, Pepco, Homla, Cloudshop oraz Carry, a także liczne lokale gastronomiczne, m.in. McDonald’s, Starbucks i Gia Pasta Bar. 

Centrum na tle innych obiektów handlowych wyróżnia się przestronną strefą rozrywkową o powierzchni ponad 30 000 mkw.

Klienci mogą tam skorzystać z oferty Kręgielni Król Kul, kina Helios czy Szkoły Tańca Artia.

Połowę powierzchni Nowej Sukcesji zajmują atrakcje, takie jak park trampolin, strefa Ninja Warrior, największy w kraju sklep z zabawkami, tor gokartowy, strefa dla gamerów ze 120 automatami do gier, ścianki wspinaczkowe, a nawet tematyczne sale urodzinowe.

Obiekt znajduje się w doskonałej lokalizacji – blisko hali Expo, Politechniki Łódzkiej i osiedla akademickiego, oferując komfortowy, zadaszony parking na 1200 miejsc.

Głównym inwestorem Nowej Sukcesji jest firma Amush Investment Group.