Pasibus otworzył kolejny lokal w Warszawie. Tym razem w Westfield Arkadia. Klienci znajdą lokal na 1 piętrze w food courcie miedzy McDonald’S a North Fish. Kolejna restauracja sieci Pasibus w stolicy zostanie otwarta 15 stycznia w Westfield Mokotów.
Pasibus to kultowa sieć burgerowni, której znakiem rozpoznawczym są burgery o wyrazistym smaku, przyprawiane według autorskiej receptury oraz z odważnymi połączeniami dodatków. Twórcy marki rozpoczęli swoją gastronomiczną przygodę od foodtrucka we Wrocławiu, a teraz zapraszają do kolejnej, zlokalizowanej w Warszawie.
Na gości odwiedzających nowy lokal marki w Warszawie czeka klasyczne menu sieci, w tym mięsne klasyki: Bebek Junior czy Gonzales.
Dla miłośników kuchni roślinnej oraz dla osób, które nie chcą na stałe rozstawać się z mięsem, ale mają ochotę czasami zjeść coś wegańskiego, Pasibus przygotował m.in. burgera Standard Vegan z autorskim kotletem warzywnym z wegańskimi wersjami majonezu oraz sera cheddar.
Dodatkowo, w Pasibusie we wszystkich burgerach można bezpłatnie wymienić kotleta mięsnego na kotleta wege (całkowicie wegetariańskiego, smażonego osobno), smażony ser przygotowany według autorskiej receptury lub kurczaka. Klienci sieci mogą te wybrać rodzaj bułki – pszenną lub maślaną. W menu znajdują się również Włapy, czyli popularne wrapy w smakach nawiązujących do klasycznych burgerów Pasibusa, a także Pasi Frytki, Pasi Bataty, Pasi Lemoniada, kulki serowe oraz autorskie sosy.
Pozostałe warszawskie lokale sieci Pasibus znajdują się: w przestrzeni Ogrody Urlicha na warszawskiej Woli, w Galerii Młociny i przy ul Hożej 29 oraz w Złotych Tarasach.
Kolejna restauracja sieci Pasibus w stolicy zostanie otwarta 15 stycznia w Westfield Mokotów.
Z nowym właścicielem
7 października 2024 roku Zarząd Agory podjął decyzję o zawarciu przez jej spółkę zależną Helios S.A. ze spółką Step Outside umowy sprzedaży całości posiadanych przez Helios udziałów w spółce Step Inside.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W wyniku Transakcji, Helios zbył wszystkie posiadane w Step Inside udziały (tj. 2 970 udziałów stanowiących 90% kapitału zakładowego Step Inside) za cenę 17 400 000,00 zł.
Własność udziałów przeszła na kupującego w momencie dokonania zapłaty pierwszej raty z tytułu ceny nabycia, co nastąpiło w dniu transakcji.
Celem Step Inside jest otwieranie, prowadzenie oraz rozwijanie punktów gastronomicznych pod marką handlową Pasibus, które są zlokalizowane głównie przy ulicach handlowych oraz w galeriach handlowych.
Pasibus ma już 12 lat
Pasibus to kultowa marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął właśnie w stolicy Dolnego Śląska i szybko stał się wyjątkowym miejscem na kulinarnej mapie miasta.
Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w kilkunastu miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Olsztynie i Poznaniu.