CH Focus w Bydgoszczy wzmacnia tenant mix

IV kwartał 2024 roku był dla Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy czasem dynamicznych zmian, nowych możliwości i podnoszenia jakości oferty. Zadebiutowały nowe marki, jak i miały miejsce rozbudowy dotychczasowych lokalizacji.

Bialcon i Crazy Bubble, przeniosły się do nowych, większych lokalizacji. Te zmiany są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie klientów i potwierdzeniem, że CH Focus jest przestrzenią sprzyjającą rozwojowi marek.

Debiuty i lokalne smaki

W IV kwartale Centrum Handlowe Focus wzbogaciło swoją ofertę o nowe marki, które z pewnością przyciągną uwagę klientów.

Wśród nowości znalazła się marka Kamalion, oferująca unikalne akcesoria technologiczne łączące elegancję z oryginalnością, oraz pierwszy w Bydgoszczy punkt Kantor Promes.

Dopełnieniem różnorodnej oferty jest piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb, słynąca z tradycyjnego wypieku na bazie naturalnych składników.

Segment premium i elektronika na wyższym poziomie

Focus został wybrany jako lokalizacja pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu marki MG. Wzbogaciło to ofertę centrum o segment premium i przyciągnęło nową grupę klientów poszukujących innowacyjnych rozwiązań motoryzacyjnych.

W czas poszukiwań gwiazdkowych prezentów idealnie wpisało się otwarcie salonu RTV Euro AGD o powierzchni ponad 718 mkw. Szeroka oferta elektroniki, sprzętu audio-video oraz urządzeń gospodarstwa domowego sprawiła, że centrum było jednym z kluczowych punktów świątecznych zakupów w regionie.

Styl i elegancja w nowej odsłonie

Marki Top Secret i Ewtex wzmocniły z kolei ofertę odzieżową bydgoskiego centrum. Obecność nowych brandów zapewnia klientom jeszcze większy wybór stylowych ubrań i akcesoriów oraz podkreśla zaangażowanie CH Focus w dostarczanie różnorodnych rozwiązań modowych dla mieszkańców regionu.

Z licznymi nagrodami

Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy powstało w centrum miasta, w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. To najchętniej odwiedzane centrum handlowe w Bydgoszczy. W 2010 roku uznane zostało przez Forum Najemców za jeden z 10 najlepszych obiektów handlowych w Polsce.

Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 44 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się niemal 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych. Do grona najemców zaliczają się salony znanych marek odzieżowych, takich jak: H&M, Reserved, Mohito, Guess, New Yorker, HalfPrice, a także elektromarket Media Expert, Empik, iDream Apple Premium Reseller oraz salony z wyposażeniem domu: Home&You i Homla.

Dla miłośników aktywnego trybu życia na niemal 900 mkw. swój asortyment oferuje marka Intersport oraz funkcjonuje największy całodobowy klub fitness w Bydgoszczy– StepOne. Najmłodsi mogą korzystać z sali zabaw Figlowisko oraz zewnętrznego placu zabaw, znajdującego się od ulicy Jagiellońskiej.

Do dyspozycji klientów jest bogata strefa food court, złożona z takich restauracji i lokali, jak: Pizza Hut, Burger King, KFC, McDonald’s, Berlin Doner Kebap, Bierhalle, Express Oriental, Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Starbucks i wielu innych. Powierzchnię blisko 3 tys. mkw. zajmuje Carrefour Market.

W obiekcie znajduje się także 13-salowe kino Cinema City, które jest największym kompleksem kinowym w mieście. Centrum jako jedyne w regionie posiada salę 4DX.

CH Focus w Bydgoszczy zostało oddane do użytku w 2008 roku. Jest laureatem wielu cennych nagród.