Rituals Cosmetics umacnia swoją pozycję w stolicy

22 stycznia 2025 roku Rituals Cosmetics otworzy najnowszy sklep w jednym z kluczowych punktów Warszawy – Złotych Tarasach. Będzie się znajdował na parterze centrum handlowego. Przewidziano wyjątkowe promocje i niespodzianki dla pierwszych 100 osób, które odwiedzą sklep w dniu otwarcia.

Nowa przestrzeń Rituals to odzwierciedlenie filozofii wellbeing, która pozwala wprowadzić harmonię i relaks do codziennego życia. To doskonała okazja, aby zgłębić ofertę marki i odkryć jej ikoniczne produkty, które stały się synonimem luksusowej pielęgnacji.

W nowym sklepie będzie można osobiście testować kosmetyki marki i doświadczyć, jak zamieniają rutynę w wyjątkowe, relaksujące rytuały.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani otwarciem naszego nowego sklepu w Złotych Tarasach” – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director Eastern Europe Rituals Cosmetics.

„To dla nas strategiczna lokalizacja, która pozwoli nam być jeszcze bliżej naszych klientów. Wierzymy, że to miejsce stanie się dla odwiedzających przestrzenią relaksu i inspiracji, gdzie każdy będzie mógł odkryć, jak ważne jest celebrowanie codziennych chwil”.

Promocje na otwarcie

Pierwsze 100 osób, które odwiedzą sklep, otrzyma specjalne torby z upominkami od marki. W dniu otwarcia klienci będą mieli wyjątkową okazję spersonalizować swoje zakupy dzięki kaligrafii wykonywanej na miejscu. Dodatkowo, przez 10 dni od otwarcia, klienci będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty na kultową piankę pod prysznic w żelu z Classic Collection w cenie 35 zł. W ramach programu lojalnościowego My Rituals osoby, które dokonają zakupów za minimum 190 zł, otrzymają w prezencie mini patyczki zapachowe z ponadczasowej Classic Collection.

W innych sklepach Rituals Cosmetics również czekają atrakcyjne oferty i niespodzianki dla odwiedzających. W ramach promocji miesiąca, klienci mogą skorzystać z rabatu -15% na szampony i odżywki z klasycznych kolekcji.

Otwarcie nowego sklepu Rituals to doskonała okazja, aby poznać pełną gamę produktów, które zamieniają zwykłe chwile w wyjątkowe momenty. Każdy kosmetyk, inspirowany starożytnymi tradycjami, to obietnica spokoju, harmonii i radości. Rituals tworzy okazję do pielęgnacji, odpoczynku i znalezienia szczęścia w codziennych, drobnych rytuałach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na rynku ponad 36 krajów

Rituals Cosmetics to marka, która z pasją realizuje ideę zrównoważonego rozwoju i troski o dobrostan swoich klientów, oferując wyjątkowe produkty beauty. Łącząc w jednym portfolio kosmetyki do pielęgnacji ciała, akcesoria do kąpieli oraz artykuły do domu, Rituals wprowadza nowy sposób życia, który polega na zamianie codziennych czynności w niezapomniane, pełne harmonii rytuały.

Każdy produkt jest inspirowany starożytnymi tradycjami, pomagając odnaleźć radość w prostych przyjemnościach każdego dnia. Dzięki szerokiemu wachlarzowi produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, męskiej pielęgnacji, zapachów do domu oraz odzieży home wear, marka umożliwia klientom wzbogacenie ich życia o chwile pełne spokoju i relaksu.

Rituals, założona w 2000 roku w Amsterdamie, stała się międzynarodowym liderem w branży, obecnym w ponad 36 krajach, w tym w takich metropoliach jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork. Marka posiada ponad 1185 sklepów na całym świecie, 4200 punktów shop-in-shop, a także 5 obiektów spa oraz pionierskie Mind Oasis – pierwsze tego typu w świecie.

Rituals to także marka, która stawia na zrównoważony rozwój, opierając swoje działania na trzech filarach: Czystości, Świadomości i Trosce (Clean, Conscious, Caring). Rituals nieustannie od kilku lat może poszczycić się prestiżowym certyfikatem B Corporation, co świadczy o jej zaangażowaniu na rzecz odpowiedzialności społecznej i ochrony środowiska. Firma koncentruje się na produktach, których składy w ponad 90% pochodzą z natury, oraz na opakowaniach, które nadają się do recyklingu lub ponownego napełniania.

Co więcej, Rituals aktywnie wspiera trzy fundacje, angażując się w działania na rzecz poprawy jakości życia. Marka pragnie być liderem wśród luksusowych marek, udowadniając, że piękno, zdrowie i zrównoważony rozwój mogą iść w parze.