EPP: Kluczowy najemca wraca po remoncie do M1 w Markach

Klienci M1 w Markach mogą robić zakupy w otwartym po remoncie sklepie MediaMark, który oferuje klientom nową jakość zakupów. Wyjątkowe doświadczenia zakupowe zapewni nowoczesny wygląd sklepu zgodny z koncepcją Look & Feel. Sklep zklokalizowany jest pomiędzy salonami New Yorker i Deichmann.

MediaMarkt w Galerii M1 w podwarszawskich Markach to jeden z najstarszych lokalizacji marki w Polsce. Teraz przeszedł wyjątkową metamorfozę, która objęła nie tylko odświeżenie wnętrza, ale także poprawę jego funkcjonalności.

Wszystko to dzięki całkowicie nowemu podejściu do kreowania przestrzeni w sklepie. Klienci mogą teraz cieszyć się nie tylko nowoczesnym designem, który obejmuje meble w eleganckim, czarnym kolorze, ale również nowym, wygodniejszym układem produktów. Marki to pierwszy sklep sieci, w którym będzie można przetestować ten model.

„Nasz koncept ewolucji wyglądu i stylu sklepów, to nowe podejście, mające na celu poprawę doświadczenia klienta i postrzegania MediaMarkt. W nowym koncepcie prezentujemy odważną strefę wejścia połączoną z unikalną prezentacją technologii, która angażuje klientów już od momentu przekroczenia progu sklepu.

Nowy wystrój to również strefy doświadczeń, w których klient może sam wypróbować funkcjonalność produktów, w tym naszych marek własnych” – mówi Robert Wąsiewicz, dyrektor MediaMarkt Marki.

Strefy doświadczeń zostały zaaranżowane zgodnie z wizją MediaMarkt: doświadczania technologii. Obejmują kategorie takie jak gaming, AGD czy urodę. W poszczególnych strefach znajdą się produkty ulubionych marek, w tym marek własnych MediaMarkt – PEAQ, ISY, KOENIC i ok. 

Znajdą się tam również strefy poświęcone w całości konkretnym markom, np. strefa Samsunga, Phillipsa czy strefa Apple, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Każda z tych ekspozycji nie tylko umożliwi klientowi wygodne porównanie i wypróbowanie produktów, których potrzebuje, ale również odkrywanie zupełnie nowych technologicznych doświadczeń.

Na 11. europejskich rynkach

MediaMarktSaturn Retail Group jest wiodącą europejską firmą zajmującą się sprzedażą detaliczną elektroniki użytkowej i powiązanych usług. W ramach strategicznej reorganizacji firma przekształca się z klasycznego sprzedawcy produktów w zorientowaną na rozwiązania platformę omnichannel, która integruje tematy klienta i zrównoważonego rozwoju we wszystkich swoich działaniach biznesowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

MediaMarktSaturn używa terminu „Experience Electronics”, aby opisać swoje repozycjonowanie, a jednocześnie zakres usług, które oferuje swoim klientom. Dzięki swojemu portfolio formatów i marek sprzedawca elektroniki koncentruje się na doświadczeniu klienta i osobistym doradztwie.

Firma obejmuje marki MediaMarkt i Saturn, które kompleksowo łączą około 1000 sklepów stacjonarnych w 11 krajach europejskich z platformami sprzedaży online, zajmując pozycję rynkową 1 lub 2 w dziewięciu krajach europejskich.

Portfolio uzupełniają marki własne PEAQ, KOENIC, ISY i ok. MediaMarktSaturn zatrudnia około 50 000 osób i jest w większości własnością CECONOMY AG. Sprzedaż firmy wyniosła około 22,2 mld EUR w roku podatkowym 2022/23, przy czym sprzedaż internetowa stanowiła około jednej czwartej tej kwoty. Dzięki około 2 miliardom kontaktów z klientami rocznie we wszystkich kanałach, sprzedawca elektroniki ma ogromny zasięg.

Pod zarządem EPP

Od początku maja 2024 r. EPP przejęło od METRO PROPERTIES Polska zarządzanie dziewięcioma centrami handlowymi M1 oraz trzema Power Parkami.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).