17 stycznia 2025 r. miało miejsce uroczyste otwarcie nowego lokalu Carat Kebab. Znajduje się w Białymstoku przy ul. Legionowej 28. Operatorem sieci franczyzowej Carat Kebab jest firma „7 Street Łukasz Błażejewski”.
W weekend otwarcia, przez pierwsze trzy dni wydanych zostało ponad 2100 kebabów.
Marka Carat Kebab została uruchomiona przez Franczyzobiorcę naszych marek z Białegostoku „Frentzza – Pizza & Friends” i „Meet & Fit Burgers”, które z powodzeniem działają już ponad 6 lat.
To co wyróżnia Carat Kebab spośród innych lokali serwujących kebab, to własnej produkcji rzemieślnicze mięsa z wołowiny i całych płatów baraniny, z kurczaka oraz sosy, które są komponowane według autorskich receptur z użyciem świeżych ziół.
Oprócz klasycznych wariantów kebabów, w menu można znaleźć również unikalne pozycje, takie jak kebab ze świeżymi owocami mango, kebab z dresingiem orzechowym i kruszonymi orzechami oraz kolendrą, czy kebab z sosem chili-malina na bazie świeżych malin.
Kebaby można zamówić na cienkim cieście (oryginalny lavash), ale również na grubym cieście (turkish bread) lub w formie sałatki (BOWL).
„Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić taką innowację kulinarną do Białegostoku. Przykładamy wielką wagę̨ do jakości i autentycznego smaku. Jesteśmy przekonani, że nasze kebaby na stałe zawładną podniebienia gości w Białymstoku” – powiedział Łukasz B. Błażejewski z firmy „7 Street”.
Franczyzobiorcy poszukiwani
Cały czas rozwijamy sieć i poszukuje partnerów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem lokalu Carat Kebab muszą liczyć się z inwestycją około 60-180 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt, wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z autorskimi recepturami
W menu Carat Kebab znajdują tradycyjne kebaby w nowoczesnym wydaniu. Każdy kebab można zamówić na cienkim cieście (lavash), na grubym lub w misce (bowl – jako sałatka). Do wyboru mamy rzemieślnicze mięso wołowo-baranie, z kurczaka lub wegański zamiennik mięsa o smaku kurczaka. Mięso i sosy codziennie robione są w lokalu według autorskich receptur i mieszanek przypraw. W menu poza klasycznymi pozycjami są egzotyczne pozycje jak kebab ze świeżymi owocami mango, z dresingiem orzechowym i kruszonymi orzechami z kolendrą, czy kebab z sosem chili-malina na bazie świeżych malin.
Z 4. sieciami w portfolio
Łukasz B. Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego „Gold Finance Doradcy Finansowi”. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce. W 2011 sprzedał wszystkie udziały Panu Markowi Jutkiewiczowi znanemu z m.in. branży FMCG. Aktualnie Łukasz Błażejewski zarządza sieciami restauracji „7 Street – Bar & Grill” serwujących dania kuchni amerykańskiej, „Meet & Fit – Slow Food – Burgers” serwującej rzemieślnicze burgery, „Frentzza – Pizza & Friends” oraz lokalami z rzemieślniczym kebabem „Carat Kebab”.