Sun&Fun Holidays otworzył swój pierwszy stacjonarny punkt w centrum handlowym. Salon zadebiutował w warszawskiej Promenadzie – jednym z większych centrów handlowych w kraju. To początek nowej strategii firmy, która zakłada otwarcie około 20 punktów w galeriach handlowych w ciągu najbliższych trzech lat. Lokal ma powierzchnię 45 mkw.
Nowo otwarty salon Sun&Fun Holidays w Promenadzie wyróżnia się przestronnością. Lokal ma powierzchnię 45 mkw., co pozwala na komfortową obsługę klientów oraz stworzenie przyjaznej przestrzeni do planowania wymarzonych wakacji. Co istotne, projekt wnętrza salonu w Promenadzie będzie powtarzany w kolejnych lokalizacjach Sun&Fun Holidays, czyniąc z niego wzorzec dla całej sieci.
„Decyzja o otwarciu pierwszego salonu w Promenadzie jest częścią naszej strategii zbliżenia się do klientów i zapewnienia im wygodnego dostępu do oferty wakacyjnej.
Warszawa to kluczowy rynek dla naszej działalności, a obecność w Promenadzie – modowej wizytówce prawobrzeżnej części stolicy – umożliwia nam bezpośredni kontakt z klientami w jednym z najważniejszych punktów na mapie handlowej miasta” – mówi Semir Hamouda, dyrektor generalny Sun&Fun Holidays.
Promenada, z powierzchnią 63 tys. mkw., plasuje się w pierwszej dwudziestce największych centrów handlowych w Polsce. Punkt Sun&Fun Holidays w tym miejscu pozwala warszawskim klientom zarezerwować wymarzone wakacje w ulubionych kierunkach Polaków, takich jak Egipt, Tunezja, Turcja, Grecja czy Dubaj. Biuro wyróżnia się ofertą all inclusive, autorskimi programami animacji oraz profesjonalną opieką polskojęzycznych rezydentów.
Z okazji otwarcia salonu, Sun&Fun Holidays przygotował dla klientów specjalną promocję. Do końca stycznia 2025 roku, przy rezerwacji letnich wakacji, klienci mogą skorzystać z rabatu 200 zł, ubezpieczenia MAX gratis oraz gwarancji niezmienności ceny za jedynie 1 zł za osobę.
Otwarcie salonu w Promenadzie to nowy etap w rozwoju firmy.
„Naszym celem jest stworzenie sieci punktów w centrach handlowych. W ten sposób chcemy wzmocnić rozpoznawalność marki i odpowiadać na potrzeby klientów oferując im kompleksową obsługę w dogodnych lokalizacjach” – dodaje Semir Hamouda.
„Promenada to miejsce, które łączy zakupy, rozrywkę i inspiracje dla stylu życia, dlatego obecność jednego z czołowych touroperatorów w Polsce doskonale wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Dzięki szerokiej ofercie biur podróży, w tym teraz również Sun&Fun Holidays, odwiedzający Promenadę mają możliwość porównania i wyboru idealnych wakacji w jednym miejscu” – mówi Tomasz Hofman, dyrektor CH Promenada.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Dla naszego centrum to także wartość dodana, ponieważ różnorodna oferta usług sprawia, że klienci spędzają u nas więcej czasu i chętniej korzystają z innych atrakcji, takich jak restauracje czy sklepy”.
Z 63 tys. mkw. powierzchni
CH Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx.
Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City.
Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.