Woolworth wśród najemców Nowej Sukcesji

Kolejni najemcy otwierają swoje lokale w Centrum Handlowym Nowa Sukcesja w Łodzi. 23 stycznia został otwarty sklep sieci Woolworth. Zlokalizowany jest na poziomie 1, w pobliżu Sinsay i Tedi.

Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki.

To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów.

Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych.

Nowe otwarcia

30 stycznia zostanie otwarty salon Terranova. Sklep z kolorową i modną kolekcją damską, męską i dziecięcą, zlokalizowany będzie na poziomie 0

W Nowej Sukcesji już 14 lutego zostanie otwarte Hopa Lupa. Niezwykłe połączenie gigantycznego placu zabaw, parku trampolin, parku linowego, strefy gier i gokartów oraz wielu innych atrakcji, które zapewnią świetną zabawę dla każdeg

30 000 mkw. – taką powierzchnię posiada część rozrywkowa Nowej Sukcesji. Sama Hopa Lupa to 20 000 mkw., a kino Helios, kręgielnia, siłownia oraz szkoła tańca Artia to świetne uzupełnienie oferty rozrywkowej.

Po remodelingu

Nowa Sukcesja w Łodzi została otwarta 18 grudnia 2024 roku.

Nowa Sukcesja, położona w sercu Łodzi, w wyniku remodelingu stała się nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym. Centrum łączy funkcje handlowe, rozrywkowe i gastronomiczne, oferując przestrzeń na dwóch poziomach handlowych dla około 100 sklepów, punktów usługowych oraz rozległą strefę gastronomiczną z food courtem.

Nowa Sukcesja stawia na różnorodność, przyciągając marki z różnych branż. Wśród najemców są poza marką Sinsay, są m.in.: HalfPrice, Homla, TEDI, Rossman, KFD, Monnari, Yes, Pepco, Homla, Cloudshop oraz Carry, a także liczne lokale gastronomiczne, m.in. McDonald’s, Starbucks i Gia Pasta Bar. 

Centrum na tle innych obiektów handlowych wyróżnia się przestronną strefą rozrywkową o powierzchni ponad 30 000 mkw.

Klienci mogą tam skorzystać z oferty Kręgielni Król Kul, kina Helios czy Szkoły Tańca Artia.

Połowę powierzchni Nowej Sukcesji zajmują atrakcje, takie jak park trampolin, strefa Ninja Warrior, największy w kraju sklep z zabawkami, tor gokartowy, strefa dla gamerów ze 120 automatami do gier, ścianki wspinaczkowe, a nawet tematyczne sale urodzinowe.

Obiekt znajduje się w doskonałej lokalizacji – blisko hali Expo, Politechniki Łódzkiej i osiedla akademickiego, oferując komfortowy, zadaszony parking na 1200 miejsc.

Głównym inwestorem Nowej Sukcesji jest firma Amush Investment Group.