Rituals osiągnął w ubiegłym roku rekordowe obroty w wysokości 2,1 mld euro, co oznacza wzrost o 21%. Co jest wynikiem wzrostu we wszystkich kanałach i 42 krajach. W tym roku firma planuje otworzyć dodatkowe 243 sklepy.
W 2024 r. Rituals otworzył 241 sklepów na całym świecie, w tym pierwszą lokalizację w Japonii i nowe punkty sprzedaży na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Malezja, Singapur i Tajlandia. Koncepcja „Mind Oasis”, która zaspokaja potrzeby trendu uważności, dodała trzy nowe lokalizacje.
Chociaż cel 250 otwarć sklepów został właśnie osiągnięty, holenderska sieć kosmetyczna jest równie ambitna w tym roku. Sieć planuje kolejne 243 otwarcia w 2025 roku, głównie w Azji. Założyciel Raymond Cloosterman stwierdził, że skupi się na utrzymaniu sukcesu w Europie w obszarach sprzedaży detalicznej, cyfrowej, hurtowej i podróży. Ponadto marka będzie dalej rozwijać się w Azji.
Wysokie obroty są spowodowane dobrymi wynikami w Europie i ekspansji w Azji. Handel został wzmocniony przez płynne wielokanałowe doświadczenie klienta, rozwój programu członkowskiego i inwestycje w sklepy fizyczne.
W ramach swojej misji bycia „biznesem dla dobra”, Rituals ponownie certyfikował się do prestiżowego certyfikatu B Corp za wysokie standardy w zakresie wyników społecznych i środowiskowych.
Rituals ogłosiła również, że 10% swojego zysku netto w poprzednim roku przeznaczy na organizacje wspierające dobrobyt ludzi i planety.
Ponad 20 lat na rynku
Rituals Cosmetics to marka, która z pasją realizuje ideę zrównoważonego rozwoju i troski o dobrostan swoich klientów, oferując wyjątkowe produkty beauty. Łącząc w jednym portfolio kosmetyki do pielęgnacji ciała, akcesoria do kąpieli oraz artykuły do domu, Rituals wprowadza nowy sposób życia, który polega na zamianie codziennych czynności w niezapomniane, pełne harmonii rytuały.
Każdy produkt jest inspirowany starożytnymi tradycjami, pomagając odnaleźć radość w prostych przyjemnościach każdego dnia. Dzięki szerokiemu wachlarzowi produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, męskiej pielęgnacji, zapachów do domu oraz odzieży home wear, marka umożliwia klientom wzbogacenie ich życia o chwile pełne spokoju i relaksu.
Rituals, założona w 2000 roku w Amsterdamie, stała się międzynarodowym liderem w branży, obecnym w ponad 36 krajach, w tym w takich metropoliach jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork. Marka posiada ponad 1185 sklepów na całym świecie, 4200 punktów shop-in-shop, a także 5 obiektów spa oraz pionierskie Mind Oasis – pierwsze tego typu w świecie.
Rituals to także marka, która stawia na zrównoważony rozwój, opierając swoje działania na trzech filarach: Czystości, Świadomości i Trosce (Clean, Conscious, Caring). Rituals nieustannie od kilku lat może poszczycić się prestiżowym certyfikatem B Corporation, co świadczy o jej zaangażowaniu na rzecz odpowiedzialności społecznej i ochrony środowiska. Firma koncentruje się na produktach, których składy w ponad 90% pochodzą z natury, oraz na opakowaniach, które nadają się do recyklingu lub ponownego napełniania.
Co więcej, Rituals aktywnie wspiera trzy fundacje, angażując się w działania na rzecz poprawy jakości życia. Marka pragnie być liderem wśród luksusowych marek, udowadniając, że piękno, zdrowie i zrównoważony rozwój mogą iść w parze.