Już wkrótce kolejny najemca otworzy swój lokal w Nowej Sukcesji. 3 lutego zostanie otwarty salon Terranova. Sklep z kolorową i modną kolekcją damską, męską i dziecięcą, zlokalizowany będzie na poziomie 0 między sklepami CCC, Apart i Carry.
Terranova to międzynarodowa marka z włoskim sercem, pełna słońca. Jest marką dla wszystkich: produkty z kolekcji męskiej, damskiej, dziecięcej i underwear są kolorowe, modne, ale przede wszystkim przystępne cenowo. Gwarantuje jeden z najlepszych stosunków jakości do ceny na rynku, nie zapominając przy tym o dbałości o szczegóły.
Nowi najemcy
23 stycznia został otwarty sklep sieci Woolworth. Zlokalizowany jest na poziomie 1, w pobliżu Sinsay i Tedi.
Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów.
W Nowej Sukcesji już 14 lutego zostanie otwarte Hopa Lupa. Niezwykłe połączenie gigantycznego placu zabaw, parku trampolin, parku linowego, strefy gier i gokartów oraz wielu innych atrakcji, które zapewnią świetną zabawę dla każdegego.
30 000 mkw. – taką powierzchnię posiada część rozrywkowa Nowej Sukcesji. Sama Hopa Lupa to 20 000 mkw., a kino Helios, kręgielnia, siłownia oraz szkoła tańca Artia to świetne uzupełnienie oferty rozrywkowej.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Po remodelingu
Nowa Sukcesja w Łodzi została otwarta 18 grudnia 2024 roku.
Nowa Sukcesja, położona w sercu Łodzi, w wyniku remodelingu stała się nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym. Centrum łączy funkcje handlowe, rozrywkowe i gastronomiczne, oferując przestrzeń na dwóch poziomach handlowych dla około 100 sklepów, punktów usługowych oraz rozległą strefę gastronomiczną z food courtem.
Nowa Sukcesja stawia na różnorodność, przyciągając marki z różnych branż. Wśród najemców są poza marką Sinsay, są m.in.: HalfPrice, Homla, TEDI, Rossman, KFD, Monnari, Yes, Pepco, Homla, Cloudshop oraz Carry, a także liczne lokale gastronomiczne, m.in. McDonald’s, Starbucks i Gia Pasta Bar.
Centrum na tle innych obiektów handlowych wyróżnia się przestronną strefą rozrywkową o powierzchni ponad 30 000 mkw.
Klienci mogą tam skorzystać z oferty Kręgielni Król Kul, kina Helios czy Szkoły Tańca Artia.
Połowę powierzchni Nowej Sukcesji zajmują atrakcje, takie jak park trampolin, strefa Ninja Warrior, największy w kraju sklep z zabawkami, tor gokartowy, strefa dla gamerów ze 120 automatami do gier, ścianki wspinaczkowe, a nawet tematyczne sale urodzinowe.
Obiekt znajduje się w doskonałej lokalizacji – blisko hali Expo, Politechniki Łódzkiej i osiedla akademickiego, oferując komfortowy, zadaszony parking na 1200 miejsc.
Głównym inwestorem Nowej Sukcesji jest firma Amush Investment Group.