Rituals otwiera średnio 5 nowych sklepów tygodniowo

Rituals Cosmetics osiągnął w 2024 roku przychody na poziomie 2,1 miliarda euro, z organicznym wzrostem o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio 5 nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.

Fundamentem sukcesu marki Rituals Cosmetics są unikalne doświadczenia zakupowe oraz nagrodzone innowacje produktowe, które wciąż przyciągają i inspirują naszych klientów na całym świecie.

Rituals nieustannie rośnie. Marka średnio otwiera 5 nowych sklepów tygodniowo i dynamicznie się rozwija na rynku azjatyckim.

Rituals Cosmetics ponownie uzyskał certyfikację B Corp, co potwierdza jej misję dbania o środowisko i społeczność. Jej oferta wkładów uzupełniających rośnie, by jeszcze bardziej wspierać zrównoważony rozwój i zachęcać klientów do świadomych wyborów.

Rituals Cosmetics wdrożył inicjatywę 10% Profit Pledge, w ramach której zobowiązuje się przekazywać 10% zysku netto na wsparcie celów, które wpływają na dobrobyt ludzi i planety. W ramach inicjatywy, ogłosił również współpracę z trzema nowymi partnerami: War Child, Blue Marine Foundation, National Geographic Pristine Seas.

Ponad 20 lat na rynku

Rituals Cosmetics to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie wyjątkowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia, polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania.

Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Poprzez szerokie portfolio produktów Rituals do naturalnej pielęgnacji ciała i twarzy, męskiej pielęgnacji, zapachów do domu oraz odzieży home wear, klienci mogą wzbogacić swoje życie o chwile dobrego samopoczucia.

Firma Rituals powstała w 2000 roku w Amsterdamie i od tego czasu jest uznawana światowym ekspertem w branży w ponad 36 krajach, w metropoliach, takich jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork, posiadając łącznie ponad 1185 sklepów, 4200 punktów w ramach shop-in-shop oraz 5 obiektów spa oraz pierwsze na świecie Mind Oasis.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W Europie znajdziemy je w 4 kolejnych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu. Dzięki podejściu opartemu o trzy filary: Czystość, Świadomość i Troskę, (Clean, Conscious and Caring) marka Rituals jest dumnym posiadaczem certyfikacji B CorporationTM.

Marka jest oddana temu, by nieustannie ulepszać swój wpływ w kwestiach społecznych i środowiskowych – główne założenia to składy w ponad 90% pochodzenia naturalnego oraz opakowania, które będą się nadawały do ponownego napełnienia i/lub recyklingu lub wykonane z materiałów z recyklingu. Ponadto Rituals z zapałem wspiera 3 fundacje.

Rituals chce być prekursorem wśród luksusowych brandów, który udowodni, że piękno i dobre samopoczucie mogą iść w parze ze zrównoważonym rozwojem.