Rituals kontynuuje ekspansję na polskim rynku

Marka Rituals Cosmetics rozbudowuje sieć sklepów w Polsce. Kolejny został otwarty 5 lutego w w Dąbrowie Górniczej. To pierwszy sklep marki w tym mieście.
Z okazji otwarcia nowego sklepu Rituals w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej na klientów czekały niespodzianki.
Dla pierwszych 50 klientów przygotowano specjalne podarunki powitalne. Dla pozostałych przygotowane zostały specjalne promocje na wybrane produkty. Wśród nich m.in kultowe pianki pod prysznic w różnych zapachach dostępne za 35 zł.
Z dobrymi wynikami
Rituals Cosmetics osiągnął w 2024 roku przychody na poziomie 2,1 miliarda euro, z organicznym wzrostem o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio 5 nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.
Rituals nieustannie rośnie. Marka średnio otwiera 5 nowych sklepów tygodniowo i dynamicznie się rozwija na rynku azjatyckim.
Ponad 20 lat na rynku
Rituals Cosmetics to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie wyjątkowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia, polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania.
Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Poprzez szerokie portfolio produktów Rituals do naturalnej pielęgnacji ciała i twarzy, męskiej pielęgnacji, zapachów do domu oraz odzieży home wear, klienci mogą wzbogacić swoje życie o chwile dobrego samopoczucia.
Firma Rituals powstała w 2000 roku w Amsterdamie i od tego czasu jest uznawana światowym ekspertem w branży w ponad 36 krajach, w metropoliach, takich jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork, posiadając łącznie ponad 1185 sklepów, 4200 punktów w ramach shop-in-shop oraz 5 obiektów spa oraz pierwsze na świecie Mind Oasis.
W Europie znajdziemy je w 4 kolejnych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu. Dzięki podejściu opartemu o trzy filary: Czystość, Świadomość i Troskę, (Clean, Conscious and Caring) marka Rituals jest dumnym posiadaczem certyfikacji B CorporationTM.
Marka jest oddana temu, by nieustannie ulepszać swój wpływ w kwestiach społecznych i środowiskowych – główne założenia to składy w ponad 90% pochodzenia naturalnego oraz opakowania, które będą się nadawały do ponownego napełnienia i/lub recyklingu lub wykonane z materiałów z recyklingu. Ponadto Rituals z zapałem wspiera 3 fundacje.
Rituals chce być prekursorem wśród luksusowych brandów, który udowodni, że piękno i dobre samopoczucie mogą iść w parze ze zrównoważonym rozwojem.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter