ESG: Triumph wprowadza cyfrowe paszporty produktów

Triumph wyprowadza Cyfrowe Paszporty Produktów. To innowacyjne rozwiązanie, dostępne w salonach za pomocą skanowalnego kodu QR oraz linku do platformy e-commerce, zapewnia klientom dostęp do pełnej historii produktu, który kupują – od specyfikacji tkanin po fabryki, w których powstają poszczególne elementy bielizny.

Pierwszymi produktami wyposażonymi w Cyfrowy Paszport Produktu, są modele biustonoszy Amourette, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie tej funkcjonalności na kolejne linie. Cyfrowe Paszporty Produktów dostarczają szczegółowych informacji na temat źródeł pochodzenia materiałów, tkanin, łańcuchów dostaw, certyfikacji oraz informacji o fabrykach, oferując konsumentom pełny wgląd w złożoność i kunszt wykonania bielizny.

Jako jedna z pierwszych marek bieliźnianych, które wdrożyły to rozwiązanie, Triumph przywiązuje szczególną wagę do jakości, przejrzystości i odpowiedzialności.

„Biustonosz to złożony produkt”- mówi Vera Galarza, Global Head of Sustainability w Triumph.

„Od różnorodnych koronek pozyskiwanych z wielu krajów po zaawansowane komponenty projektu – każdy element biustonosza wymaga starannego doboru odpowiednich dostawców i dbałości o szczegóły. Cyfrowy Paszport Produktu to nasz sposób na umożliwienie konsumentom zrozumienia pełnej ścieżki zakupu. Stale rozwijamy metody zwiększania świadomości o pochodzeniu produktów, które oferujemy, a ten krok jest kluczowy w naszej misji zapewnienia przejrzystości i odpowiedzialnych praktyk w całym łańcuchu dostaw”.

Triumph nawiązał współpracę z partnerem zajmującym się ograniczaniem emisji dwutlenku węgla i jego wpływu na środowisko, firmą Vaayu, wykorzystując jej rozwiązanie “Digital Product Passport Solution” do opracowania swojego nowego narzędzia. Marka ściśle współpracuje z dostawcami, którzy podzielają zaangażowanie Triumph w transparentność, co umożliwiło realizację tego projektu.

Nowa inicjatywa jest w pełni zgodna z podstawowymi wartościami Triumph, opartymi
na oferowaniu wysokiej jakości bielizny. Takie podejście to próba zakwestionowania idei fast-fashion. Zapewniając swoim klientom wgląd w złożoność produktów, Triumph zachęca do odpowiedzialnej i świadomej konsumpcji, ograniczając niepotrzebne odpady i budując głębszą więź z konsumentami.

„Produkty Triumph są projektowane z myślą o trwałości” – dodaje Galarza.

„Nie wierzymy w fast fashion, ale w tworzenie bielizny, która gwarantuje jakość, komfort i wsparcie. Dzięki Cyfrowemu Paszportowi Produktu, zwiększamy transparentność i wyposażamy naszych klientów w wiedzę, która pozwala im podejmować świadome decyzje. Jednocześnie ta inicjatywa pozwala nam na głębsze zrozumienie naszego łańcucha dostaw, co pozwala nam działać odpowiedzialnie i uczciwie.”

Z długą historią

Triumph to marka, która od lat 80. XIX wieku zachwyca świat swoją wyjątkową bielizną, odzieżą i akcesoriami. Jej historia rozpoczęła się w 1886 roku w Niemczech, a od tamtej pory marka stała się symbolem jakości, elegancji i innowacyjnego podejścia do bielizny. W ciągu lat zyskała uznanie zarówno wśród klientów poszukujących komfortu, jak i tych ceniących wyrafinowany styl.

Już od 1886 roku twórcy marki poprzez swoje produkty wzmacniają kobiecą pewność siebie i oferują idealnie dopasowane rozwiązania, bez względu na rozmiar i typ sylwetki. Firma Triumph International to jeden z największych na świecie producentów bielizny, która jest obecna w 120 krajach i obejmuje dwie główne marki – Triumph oraz Sloggi.

Firma obsługuje 40 000 klientów hurtowych z całego świata i sprzedaje swoje produkty w 4050 kontrolowanych punktach sprzedaży oraz online. Grupa Triumph jest członkiem globalnej inicjatywy Business Social Compliance Initiative (BSCI).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz