Kaufland kontynuuje rozwój na polskim rynku

Kaufland nieustannie rozwija sieć placówek. Wkrótce klienci będą mogli zrobić zakupy w marketach w Kozienicach i Warszawie. W Kozienicach zaoferuje ok. 2000 mkw. powierzchni, a w Warszawie będzie to ponad 2500 mkw. powierzchni sprzedaży.

Placówka Kaufland w Kozienicach będzie zlokalizowana przy ul. Warszawskiej. Będzie to największy i najnowocześniejszy market w mieście (ok. 2000 mkw.). Do dyspozycji klientów będzie parking z 170. miejscami parkingowymi. W ofercie nowej placówki będą produkty od lokalnych dostawców. Sklep zostanie wyposażony w innowacyjne rozwiązania przyjazne środowisku.

Druga z nowych lokalizacji sklepu Kaufland będzie na warszawskim Wawrze, przy ul. Szpotańskiego. Zaoferuje ponad 2500 mkw. powierzchni sprzedaży. Sklep zostanie wyposażony w innowacyjne rozwiązania przyjazne środowisku, w tym panele fotowoltaiczne oraz stacje ładowania aut elektrycznych. Ponadto wokół sklepu rośnie posadzonych zostanie 1 650 drzew i krzewów.

„W Warszawie ekologiczne rozwiązania to ewenement – aż 1600 nowych nasadzeń i zielony parking, co jest rzadkością w tego typu inwestycjach. Z kolei Kozienice to lokalizacja o dużym potencjale handlowym – dzięki rozwijającemu się retail parkowi jesteśmy w samym centrum” – podkreśla Damian Maślanka, Dyrektor Pionu Budowy i Rozwoju Nieruchomości.

250. sklep

5 grudnia ub.r. Kaufland otworzył 250. sklep na polskim rynku w Bielsku-Białej. Powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 2700 mkw.

Placówka zlokalizowana przy ul. Warszawskiej 180 oferuje szeroki asortyment produktów, od artykułów spożywczych i przemysłowych po strefę świadomego odżywiania z ofertą bezglutenową, wegańską oraz z obniżoną zawartością cukru.

Jak w każdej nowej lokalizacji, Kaufland stawia na innowacje – klienci będą mogli korzystać z urządzeń do samodzielnego skanowania zakupów K-Scan, kas samoobsługowych oraz innych udogodnień zapewniających komfort zakupów. Dla klientów sklepu przygotowano ponad 220 miejsc parkingowych.

Z 250. lokalizacjami

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów, oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada ponad 250 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe.

Kaufland podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz