Kaufland nieustannie rozwija sieć placówek. Wkrótce klienci będą mogli zrobić zakupy w marketach w Kozienicach i Warszawie. W Kozienicach zaoferuje ok. 2000 mkw. powierzchni, a w Warszawie będzie to ponad 2500 mkw. powierzchni sprzedaży.
Placówka Kaufland w Kozienicach będzie zlokalizowana przy ul. Warszawskiej. Będzie to największy i najnowocześniejszy market w mieście (ok. 2000 mkw.). Do dyspozycji klientów będzie parking z 170. miejscami parkingowymi. W ofercie nowej placówki będą produkty od lokalnych dostawców. Sklep zostanie wyposażony w innowacyjne rozwiązania przyjazne środowisku.
Druga z nowych lokalizacji sklepu Kaufland będzie na warszawskim Wawrze, przy ul. Szpotańskiego. Zaoferuje ponad 2500 mkw. powierzchni sprzedaży. Sklep zostanie wyposażony w innowacyjne rozwiązania przyjazne środowisku, w tym panele fotowoltaiczne oraz stacje ładowania aut elektrycznych. Ponadto wokół sklepu rośnie posadzonych zostanie 1 650 drzew i krzewów.
„W Warszawie ekologiczne rozwiązania to ewenement – aż 1600 nowych nasadzeń i zielony parking, co jest rzadkością w tego typu inwestycjach. Z kolei Kozienice to lokalizacja o dużym potencjale handlowym – dzięki rozwijającemu się retail parkowi jesteśmy w samym centrum” – podkreśla Damian Maślanka, Dyrektor Pionu Budowy i Rozwoju Nieruchomości.
250. sklep
5 grudnia ub.r. Kaufland otworzył 250. sklep na polskim rynku w Bielsku-Białej. Powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 2700 mkw.
Placówka zlokalizowana przy ul. Warszawskiej 180 oferuje szeroki asortyment produktów, od artykułów spożywczych i przemysłowych po strefę świadomego odżywiania z ofertą bezglutenową, wegańską oraz z obniżoną zawartością cukru.
Jak w każdej nowej lokalizacji, Kaufland stawia na innowacje – klienci będą mogli korzystać z urządzeń do samodzielnego skanowania zakupów K-Scan, kas samoobsługowych oraz innych udogodnień zapewniających komfort zakupów. Dla klientów sklepu przygotowano ponad 220 miejsc parkingowych.
Z 250. lokalizacjami
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów, oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada ponad 250 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe.
Kaufland podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.