WITTCHEN inwestuje w modernizacje salonów

Klienci Centrum Handlowego M1 w Czeladzi ponownie mogą robić zakupy w odnowionym salonie WITTCHEN. Salon o powierzchni 119 mkw. został całkowicie odmieniony i zgodny jest z nowym konceptem firmy.

Jak zapowiada WITTCHEN zupełnie nowy koncept zachwyci nawet najbardziej wymagających klientów. Nowością, jest komfortowa przymierzalnia. To już kolejna lokalizacja WITTCHEN wyposażona w taką strefę, która umożliwia klientom podjęcie świadomej decyzji zakupowej w komfortowych warunkach. Dodatkowo oferta w Czeladzi została rozszerzona o kolekcję modnych butów damskich oraz męskich.

Co jeszcze wyróżnia odświeżony salon?

Przede wszystkim jego niepowtarzalny design. Ażurowe stalowe konstrukcje w złotym kolorze wprowadzają lekkość i przejrzystość, dzięki czemu produkty są jeszcze lepiej wyeksponowane. W połączeniu z ciepłymi tonacjami beżu tworzą elegancką i funkcjonalną przestrzeń. Nowe meble pozwalają elastycznie aranżować wnętrze w zależności od sezonowych kolekcji, a tapeta z sygnaturami marki w strefie bagażowej nadaje salonowi wyjątkowy charakter.

W nowym koncepcie

W nowym koncepcie został otwarty salon marki WITTCHEN w Posnanii. Zajmuje powierzchnię 125,36 mkw. To połączenie elegancji z funkcjonalnością. W przestrzeni o powierzchni 125,36 mkw. wprowadzone zostałymodułowe meble, które dostosowują się do potrzeb klientów, a aranżacja jest na tyle elastyczna, by dopasować ją do kolekcji. Dzięki temu wnętrze jest nie tylko piękne, eleganckie, ale i praktyczne.

Wyróżnikiem salonu jest złoty punkt premium – komoda z okrągłym lustrem, gdzie eksponujemy nasze sygnowane chusty i szale. Regały w tej strefie, wykonane ze złotej konstrukcji i szkła, prezentują wysokiej jakości produkty skórzane i podkreślają luksusowy charakter marki. W ofercie salonu dostępna jest pełna gama produktów WITTCHEN, w tym rozbudowana kolekcja odzieży i obuwia. Nowością jest przymierzalnia, komfortowa i stylowa przestrzeń, w której decyzja zakupowa staje się przyjemnością.

Trudny 2024 rok

Według wstępnych szacunków, w czwartym kwartale 2024 roku Grupa Wittchen zanotowała sprzedaż na poziomie 133,0 mln zł, czyli o 0,5% wyższym niż w ostatnim kwartale 2023 roku. Wstępne dane wskazują, że w całym 2024 roku przychody Grupy sięgnęły 454,1 mln zł, tj. 2,8% mniej niż rok wcześniej.

Sprzedaż do klientów detalicznych w czwartym kwartale 2024 roku była nieznacznie niższa rok do roku (o 0,7%) i wyniosła 114,3 mln zł. Narastająco, po 12 miesiącach, sprzedaż w segmencie detalicznym sięgnęła 399,0 mln zł, tj. 1,8% mniej niż w 2023 roku.

Przychody ze sprzedaży w segmencie B2B, obejmujące również dostawy hurtowe na rzecz znanych platform marketplace, wyniosły w czwartym kwartale 2024 roku 18,7 mln zł. To wynik wyższy o 8,9% niż rok wcześniej w tym samym okresie. W całym roku sprzedaż hurtowa Grupy Wittchen sięgnęła 55,1 mln zł, czyli o 9,5% mniej niż w 2023 roku.

Polska marka

Grupa Wittchen zajmuje się sprzedażą ekskluzywnej galanterii skórzanej, obuwia i odzieży oraz luksusowych dodatków i akcesoriów podróżnych. Budowana od ponad 30 lat marka Wittchen jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek premium w Polsce.

Grupa Wittchen prowadzi sprzedaż poprzez własne e-sklepy w 7 krajach (wliczając Polskę), 46 platformy marketplace w 24 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel. Posiada własne centrum logistyczne w podwarszawskich Palmirach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz