Dołącz do uczestników
SCF 2025 Spring!

EPP: Galeria Veneda w pełni skomercjalizowana

Zarządzana przez EPP Galeria Veneda w Łomży w ubiegłym roku wzmocniła ofertę o asortyment Hebe, Pitbull i Crazy Bubble, wiodących brandów w swoich kategoriach. Jednocześnie obiekt przedłużył współpracę z dotychczasowymi najemcami – m.in. HalfPrice oraz Douglas.

Nowe i przedłużone umowy najmu obejmują ponad 4000 mkw. Centrum jest w pełni skomercjalizowane. EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Spring, które odbędą się w kwietniu tego roku na stadionie Legii Warszawa.

Zmiany zaszły także w strefie gastronomicznej – food court zyskał nowoczesny wygląd i więcej miejsc siedzących.

„W ramach strategii leasingowej stawiamy na współpracę z markami, które cieszą się zainteresowaniem wśród naszych klientów. Jednocześnie, zarządzając obiektem odpowiadamy na potrzeby biznesowe najemców. Przykładem może być rozbudowa salonu HalfPrice. Marka zdecydowała się na powiększenie dotychczasowego lokalu do niemal 1900 mkw.” – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP

Zakupy dla każdego

Konsumenci, którzy szukają kompleksowych doświadczeń zakupowych, doceniają szeroki wybór produktów i usług dostępnych w centrum. Nowe marki, które wzbogaciły ofertę Galerii Veneda to: Hebe, drogeria ceniona za szeroką ofertę kosmetyków profesjonalnych, koreańskich, naturalnych i dermo, salon Pitbull z odzieżą i akcesoriami m.in. dla fanów sportów walki oraz Crazy Bubble, proponujące tajwański przysmak – herbatę z kuleczkami boba z tapioki.

Wśród firm, które przedłużyły współpracę z obiektem znalazły się HalfPrice i CCC, jedne z wiodących marek Grupy CCC. W ich salonach klienci znajdą m.in. odzież dla kobiet, mężczyzn i dzieci, akcesoria, obuwie czy dekoracje do domu od najlepszych brandów.

Na kontynuację współpracy z Galerią Veneda zdecydowała się również ceniona perfumeria Douglas i drogeria Rossmann z szerokim asortymentem produktów beauty, do pielęgnacji, środków czystości i zdrowej żywności. W gronie najemców centrum na dłużej pozostają także kawiarnia Grycan, punkt sprzedaży Plus i Polsat Box oraz salon fryzjerski Perfection.

Modernizacja strefy gastronomicznej

Food court w centrum handlowym przeszedł metamorfozę. Przestrzeń zyskała nowy wygląd, stała się bardziej nowoczesna i funkcjonalna. Pojawiły się ławy z kolorową tapicerką i nowe krzesełka do karmienia dzieci. Modernizacja objęła także wymianę oświetlenia na energooszczędne LED-y oraz odnowienie lamp, co dodało przestrzeni świeżości i stylowego wyglądu.

Natomiast podwyższane blaty i zabudowy food courtu zyskały nowe życie i cieszą oko za sprawą autorskich grafik Oli Banaś. Graficzka pracowała już z EPP przy aranżacji docenianej w konkursach branżowych strefy FOOD street w kieleckiej Galerii Echo.

Jednocześnie restauracja KFC została udostępniona w nowej koncepcji open space, która pozwala klientom obserwować proces przygotowywanie posiłków. Pojawiły się też interaktywne kioski do składania zamówień.

Veneda ma ponad 50. najemców

Galeria Veneda to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w Łomży, położone w samym centrum miasta. 200 metrów od obiektu znajduje się droga krajowa nr 63, co gwarantuje łatwy dojazd klientom z miasta i okolic.

Kompleksowa oferta obiektu o powierzchni 15 tys. mkw. obejmuje ponad 50 lokali i punktów handlowo-usługowych z różnych branż, w tym sklepy: RTV EURO AGD, Reserved, House, Sinsay, Cropp, 4F, Pepco, Action, home&you, Empik, Douglas, CCC, HalfPrice, Deichmann, Wojas i wiele innych.

W części podziemnej centrum znajduje się parking dla 580 samochodów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz