G City: Wars Sawa Junior ma nowego najemcę gastronomicznego

Marka LUCA otworzyła piekarnię w Wars Sawa Junior należącym do G City Europe. Nowy lokal o powierzchni 160 mkw. mieści się na poziomie 0 w budynku Junior. G City jest wystawcą targów SCF 2025 Spring, które odbędą się w kwietniu tego roku na stadionie Legii Warszawa.
Lokal przy Marszałkowskiej, gdzie przed witrynami sklepowymi przechodzi blisko 70 milionów pieszych rocznie, to idealne miejsce na rozwój konceptu grab and go opartego na autentycznych smakach i jakościowych wypiekach.
Otwarcie dynamicznie rozwijającego się konceptu LUCA w samym sercu stolicy, to kolejne potwierdzenie, że Wars Sawa Junior to najlepszy adres handlowy w mieście. WSJ jest idealnym wyborem dla marek z oryginalnym pomysłem na biznes i ambicją dotarcia do szerokiego grona klientów.
Nowy lokal o powierzchni 160 mkw. mieści się na poziomie 0 w budynku Junior, obok sklepu UNIQLO. To już druga lokalizacja marki w obiekcie należącym do G City.
„Wars Sawa Junior to przestrzeń dla marek, które myślą o ekspansji w najlepszych możliwych warunkach – z doskonałą widocznością, intensywnym ruchem pieszym i lokalizacją w ścisłym centrum Warszawy.
To naturalny wybór dla brandów, które chcą rozwijać swój biznes w otoczeniu silnych, międzynarodowych graczy. Obecność LUCA pokazuje, że koncepty o wyrazistej tożsamości i jasno określonej strategii wzrostu dostrzegają potencjał tego miejsca” – mówi Szymon Mińczuk, Retail Director G City Europe.
LUCA działa pod hasłem „DOBRE RZECZY, DOBRZE ZROBIONE”, a jej misją jest dostarczanie wysokiej jakości wypieków, tworzonych z pasją i dbałością o autentyczny smak. To miejsce dla tych, którzy cenią prostotę, jakość i ciepłe, świeże wypieki dostępne od ręki. Z okazji otwarcia w Wars Sawa Junior przez pierwsze trzy dni klienci, którzy pokażą, że obserwują profil LUCA Bakery na Instagramie, otrzymają dwa produkty w prezencie.
W portfolio ponad 370,600 mkw. GLA
G City Europe jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter