TERG S.A. rozbudowuje portfolio parków handlowych

TERG nabył drugi etapu inwestycji parku handlowego w Przeworsku, który uzupełni ofertę handlową o nowych najemców. Pierwszy etap inwestycji został otwarty w lutym 2024 r. Obiekt zlokalizowany jest przy skrzyżowaniu ulic Dworcowej i Dynowskiej i obejmuje niemal 6 800 mkw. powierzchni najmu.
Wśród najemców Rock Park Przeworsk są marki, takie jak jak Biedronka, Media Expert, Pepco, Dealz, Martes Sport, KIK, TEDi, Orange, Kaes i Sinsay.
Rock Capital podpisał umowę sprzedaży drugiego etapu inwestycji, który uzupełni ofertę handlową o nowych najemców. Nabywcą, identycznie jak w pierwszym etapie, została spółka należąca do grupy TERG S.A., właściciela marki Media Expert.
“Można powiedzieć, że projekt powstał w odpowiedzi na dochodzące nas z rynku potrzeby najemców” – mówi Jakub Linka, wiceprezes zarządu Rock Capital.
Drugie etap inwestycji
Drugi etap inwestycji obejmuje nowoczesne przestrzenie komercyjne, dostosowane do potrzeb dynamicznie rozwijających się sieci handlowych. Nowymi najemcami w obiekcie zostaną m.in. sieci Villaro, Rossmann i Jysk. Rock Capital przygotował projekt pod kątem administracyjnym, prawnym i komercyjnym, zaś budowę samodzielnie przeprowadzi TERG S.A. we współpracy z generalnym wykonawcą – firmą Fuste.
„Chcemy wzmacniać rozwój i zarządzanie własnym portfelem nieruchomości komercyjnych w całej Polsce. Transakcja zakupu drugiego etapu tej inwestycji jest zatem naturalną konsekwencją tych dążeń. Rock Park Przeworsk w dotychczasowym formacie osiągał satysfakcjonujące rezultaty, jednak wykorzystanie pełnego potencjału tego miejsca jest wciąż przed nami.
Wierzę, że oddanie całości planowanej inwestycji uczyni Rock Park istotnym centrum handlowym w regionie, przynosząc wymierne korzyści mieszkańcom miasta i jednocześnie umacniając pozycję sieci Media Expert na lokalnym rynku” – powiedział Michał Mystkowski, rzecznik prasowy TERG S.A.
Z Media Expert w portfolio
Grupa TERG jest właścicielem sieci Media Expert, będącej liderem branży RTV/AGD i elektroniki użytkowej na polskim rynku. Spółka regularnie powiększa swój portfel nieruchomości poprzez budowę i kupno gotowych parków handlowych. Całe portfolio spółki tworzone jest pod marką Aura Park. Do końca 2025 r. TERG S.A. odda łącznie 72 tys. mkw. powierzchni handlowej w formacie Aura Parków.
W większości wskazanych obiektów, poza sklepami Media Expert, będzie można zrealizować zakupy spożywcze, drogeryjne, obuwnicze i segmencie szeroko rozumianego wystroju wnętrz. Partnerami Aura Parków są takie marki, jak: Biedronka, Lidl, Rossmann, DM Drogerie Markt, Hebe, Sinsay, Martes Sport, Pepco, Dealz, Smyk, CCC, Deichmann, Maxi Zoo, Jysk, Action, Tedi, KiK czy Empik, a także mniejsze firmy o regionalnym zasięgu.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter