[SCF 2025 SPRING] Starbucks partnerem kawowym wiosennej edycji Forum

Kawiarnia Starbucks jako centralne miejsce targów – to tradycja, która będzie podtrzymana podczas SCF 2025 Spring, które odbędą się w dniach 8-9 kwietnia tego roku na stadionie Legii Warszawa. Starbucks został partnerem kawowym Forum, a w gronie wystawców jest AmRest.
W minionym roku Starbucks kontynuował swój rozwój w Polsce. Liczba kawiarni sieci przekroczyła 80. Oprócz nowych lokali, sieć postawiła również na modernizację już istniejących.
Marka Starbucks obecna jest w Polsce już prawie 16 lat, bo od 2009 roku. Tylko w minionym, 2024 roku, kawiarnie sieci pojawiły się w nowych miastach, np. w Radomiu i Gliwicach, a łączna liczba jej kawiarni przekroczyła 80. W styczniu 2025 roku dołączyła do tej listy także pierwsza kawiarnia w Nowym Sączu.
„Nasze kawiarnie to miejsca, gdzie każdy może czuć się sobą. Chcemy, aby nasi Goście spędzili tu dobrze czas, czuli się jak u siebie. Zależy nam, aby jak największa ilość naszych sympatyków mogła mieć na co dzień swoje ulubione napoje na wyciągnięcie ręki, stąd otwarcia również w mniejszych miejscowościach” – mówi Vedran Modric, dyrektor operacyjny Starbucks Polska.
W 2025 roku marka planuje rozwijać się zgodnie z przyjętymi założeniami. Oprócz nowych kawiarni, sieć zamierza przeprowadzać kolejne modernizacje w istniejących lokalach.
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na zobowiązaniu i przyjętych przez firmę wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarcza klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).
Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.
Ponad 1300 uczestników SCF 2025 Spring
Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa.
Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking. Wszyscy uczestnicy mają dostęp do systemu umawiania spotkań, który pozwala im dokładnie zaplanować dwa targowe dni. Podczas poprzedniej edycji targów dzięki systemowi umówiono ponad dwadzieścia tysięcy spotkań biznesowych.
Na zakończenie pierwszego dnia targów odbędzie się Afterparty, w klubie BANK, przy ulicy Mazowieckiej. Wezmą w nim udział wszyscy uczestnicy VIP.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter