G City: TEDi wśród nowych najemców CH Reduta

Warszawska Reduta konsekwentnie realizuje strategię wzmacniania swojej oferty. Do grona najemców dołączyła marka TEDi, która otworzy nowy sklep w tym centrum. Nowy sklep TEDi zlokalizowany jest na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię prawie 700 mkw. To kolejna nowość, która podniesie atrakcyjność Reduty zarówno dla odwiedzających, jak i potencjalnych partnerów biznesowych.
G City jest wystawcą targów SCF 2025 Spring.
TEDi to marka, która inspiruje i odpowiada na różnorodne potrzeby klientów, łącząc atrakcyjne ceny z szerokim wyborem. Oferta sklepu obejmuje artykuły dekoracyjne, produkty do rękodzieła, kosmetyki, akcesoria do domu i ogrodu, a także artykuły pierwszej potrzeby. Nowy sklep TEDi zlokalizowany jest na poziomie +1 i zajmuje powierzchnię prawie 700 mkw.
Nowi najemcy
Na początku roku Reduta wzbogaciła swoją strefę gastronomiczną. Stacja Smaku zyskała dwie nowe restauracje specjalizujące się w kuchni azjatyckiej – Spicy Curry & Dim Sum i Wonders of Asia Eat.
Całkiem niedawno do grona najemców dołączyła także Biedronka czyniąc Redutę jedynym obiektem w stolicy, gdzie konsumenci mogą korzystać z oferty dwóch marketów spożywczych – wspominanej Biedronki i hipermarketu Carrefour. To unikalne połączenie umożliwia zapewnienie kompleksowej oferty zakupowej pod jednym dachem, spełniając tym samym oczekiwania szerokiego grona klientów.
„TEDi to kolejna marka, która idealnie wpisuje się w naszą strategię – różnorodny asortyment, atrakcyjne ceny, oferta w pełni dostosowana do potrzeb współczesnego klienta” – mówi Agnieszka Mazurek, Senior Leasing Manager G-City.
„Dynamiczny rozwój spójnej koncepcyjnie oferty sklepów i usług, czyni Redutę idealnym miejscem dla marek z szeroko rozumianego segmentu smart shopping, szukających opcji rozwoju w świetnie skomunikowanej lokalizacji w stolicy”.
Dwóch operatorów spożywczych
Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch wiodących sieci w jednym miejscu, centrum zaoferuje klientom szeroki wybór produktów codziennego użytku – od produktów spożywczych po artykuły gospodarstwa domowego. Nowy sklep Biedronki powstał na powierzchni 1056 mkw.
W portfelu 14 nieruchomości
G City Europe jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym dwie nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,8 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 370,600 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter