[SCF 2025 SPRING] Sieć Woolworth gotowa na kwietniowe targi

W targach SCF 2025 Spring weźmie udział mocny zespół ekspansji sieci Woolworth Polska, na czele z Szymonem Dąbrowskim, Dyrektorem Zarządzającym. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.

Wśród obecnych na targach przedstawicieli  Woolworth Polska będą:

  • Szymon Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający,
  • Petr Marek, General Property Manager,
  • Adam Puk, Manager ds. Ekspansji,
  • Justyna Cholewa, Manager ds. Ekspansji,
  • Armand Owczarenko, Manager ds. Ekspansji.

Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych

Woolworth chce rozwijać się również w Polsce i prowadzić łącznie 400 sklepów. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth został otwarty 8 maja 2023 roku w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska.

Obecnie sklepy Woolworth w Polsce można spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu.

Firma poszukuje nowych lokalizacji do dalszej ekspansji w Polsce w nowo wybudowanych lub istniejących nieruchomościach. Mogą one się mieścić w w parkach i centrach handlowych, w często uczęszczanych strefach ruchu pieszych i w pobliżu miejsc handlowych w centrach miast, centrach dzielnic. Preferowane są powierzchnie na parterze z prostokątnym rzutem poziomym, zaś w przypadku budynków dwupiętrowych, niezbędne są schody ruchome lub winda.

Preferowana powierzchnia całkowita to 900 – 1300 mkw., zaś szerokość witryny frontowej minimum 15 metrów. Lokalizacja powinna mieć strefę dostaw dla samochodów ciężarowych i możliwość jak największej ekspozycji sprzedaży zewnętrznej bezpośrednio przed lokalem. Poszukiwane są lokalizacje z dogodnym dojazdem samochodem oraz transportem publicznym, wystarczającą ilością miejsc parkingowych.

Ponad 1300 uczestników SCF 2025 Spring

Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa.

Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking. Wszyscy uczestnicy mają dostęp do systemu umawiania spotkań, który pozwala im dokładnie zaplanować dwa targowe dni. Podczas poprzedniej edycji targów dzięki systemowi umówiono ponad dwadzieścia tysięcy spotkań biznesowych.

Na zakończenie pierwszego dnia targów odbędzie się Afterparty, w klubie BANK, przy ulicy Mazowieckiej. Wezmą w nim udział wszyscy uczestnicy VIP.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz