Apsys: CH Tulipan aktywizuje swoje klientki
21 i 22 marca łodzianki w wieku 18-35 lat będą mogły skorzystać z przesiewowych badań USG w Centrum Handlowym Tulipan. To pierwsza edycja ogólnopolskiej akcji w łódzkim centrum.
Biustowniczki to kampania organizowana przez Fundację Nie Warto, która już od dwóch lat
podnosi świadomość zdrowotną wśród kobiet, które najrzadziej korzystają z badań profilaktycznych i zapewnia dostęp do specjalistycznych usług jak największej liczbie pacjentek.
Wczesna diagnostyka oraz regularne badania USG mogą uratować życie, ułatwiając wczesne wykrycie zmian, zanim staną się naprawdę poważnym zagrożeniem. Mimo wciąż zwiększającej się dostępności badań i szeroko zakrojonych kampanii edukacyjnych, wiele kobiet nigdy wcześniej nie wykonywało podobnych badań. Według raportu „Kobiece Sprawy”, aż 36% Polek w wieku 18-35 lat nadal jest przed swoim pierwszym USG.
Przyczyn tych niepokojących statystyk jest kilka. Brak świadomości, strach przed diagnozą i
powtarzające się przekonanie, że choroba „mnie nie dotyczy”. Biustowniczki chcą to sukcesywnie zmieniać, by mieszkanki zarówno dużych miast takich jak Łódź, jak i mniejszych miejscowości systematycznie kontrolowały stan swojego zdrowia.
„Chcemy by dla mieszkańców Łodzi profilaktyka stała się czymś naturalnym. Właśnie dlatego Tulipan angażuje się w takie inicjatywy jak Biustowniczki czy Mosznowładcy, którzy gościli w naszym centrum w październiku zeszłego roku. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy dołożyć cegiełkę do prozdrowotnej edukacji lokalnej społeczności” – mówi Katarzyna Woźniak, dyrektor Centrum Handlowego Tulipan w Łodzi.
USG, z którego już 21 i 22 marca będą mogły skorzystać łodzianki jest całkowicie bezpłatne, bezbolesne i nie wymaga wcześniejszych skierowań czy zapisów. Wystarczy przyjść do Tulipana, ustawić się w kolejce i poczekać na wejście do mobilnego gabinetu. Badania trwają około 15 minut i nie trzeba się do nich specjalnie przygotowywać.
Jedno z pierwszych centrów handlowych w Łodzi
Centrum Handlowe Tulipan to jedno z pierwszych centrów handlowych w Łodzi, zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie dzielnicy Widzew.
Oferta Centrum obejmuje hipermarket Auchan, sklepy wnętrzarskie i meblowe takie jak Abra, Jysk i Komfort oraz sklepy znanych marek, m.in.: RTV Euro AGD , Rossmann, HEBE, Dealz, Vision Express, Monnari, Quiosque, Triumph, Maxi Zoo, KiK, NKD, Szachownica, CCC, Pepco, oraz restauracje McDonald`s, Arianos Döner Kebab, A-Dong i Wasabi Sushi.
Dwóch właścicieli CH Tulipan
Centrum Handlowe Tulipan jest własnością Pradera Open Ended Retail Fund – należącego do Pradery wiodącego na rynku specjalistycznego funduszu zarządzającego aktywami centrów handlowych i parków handlowych w całej Europie, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie. Pradera została założona w 2000 r. i posiada portfel o wartości 3,4 mld euro w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i od niedawna w Abu Zabi, o łącznej powierzchni 1,6 mln metrów kwadratowych GLA i ponad 2 500 sklepów.
Drugim właścicielem Centrum Handlowego Tulipan jest Star Capital Finance.
Jeden z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 800 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach w Polsce.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter