#scf2025spring: oficjalny hasztag, czyli jak wypromować obecność na targach

#scf2025spring – to oficjalny hasztag kwietniowych targów, które odbędą się już w dniach 8-9 kwietnia na stadionie Legii Warszawa. W Forum weźmie udział ponad 1200 osób.
Jak wypromować swój udział w SCF 2025 Spring i tym samym zwiększyć szanse na efektywne wykorzystanie możliwości networkingowych podczas dwóch dni targów? Warto być aktywnym w social mediach, na czele z LinkedIn.
Duża część wystawców, partnerów i uczestników Forum od wielu lat promuje swoją obecność na SCF poprzez publikacje na firmowych profilach na LinkedIn i Facebook. Zasięgi i skuteczność takiej komunikacji są jednak większe, jeżeli używany jest oficjalny hasztag targów czyli scf2025spring.
Wiosenne edycja targów SCF to spotkanie osób decydujących o kształcie rynku centrów handlowych w Polsce. Wśród uczestników Forum obecnych będzie ponad 400 przedstawicieli sieci handlowych i innych najemców centrów i parków handlowych. Weźmie w nim udział ponad 1200 osób. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Legii Warszawa.
Wśród wystawców tegorocznej edycji tragów SCF są: Acteeum Group, Grupa Amrest, Apcoa Parking Polska, Ekoenergetyka-Polska, Enefit, EPP, G City Europe, Hourstores, InPost, Karuzela Holding, London & Cambridge Properties Ltd. (LCP), Mallson Polska, MSU CLEANING, NEWGATE INVESTMENT, Grupa ORLEN, Polska Rada Centrów Handlowych, REDKOM Development, Trei Real Estate, ZUT Industrial.
Partnerami SCF 2025 Spring są CBRE i Nhood. Partnerem gastronomicznym jest Starbucks, partneremi branżowymi są Polska Rada Centrów Handlowych i Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Partnerem bezpieczeństwa jest Securitas, zaś społecznym Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus”.
Ruszył system umawiania spotkań
Ponad 40 tysięcy wysłanych wiadomości i kilkanaście tysięcy umówionych spotkań. Taki był efekt działania systemu umawiania spotkań podczas poprzedniej edycji SCF. Podobnie będzie teraz. System, który ruszył już 21 marca pozwala efektywnie zarządzać grafikiem spotkań, a także optymalnie wykorzystać czas spędzony na Forum. Dzięki zaawansowanemu systemowi umawiania spotkań uczestnicy mogą efektywnie planować rozmowy – dotychczas umówiono w ten sposób już kilka tysięcy spotkań biznesowych.
Konferencja
Integralną częścią targów jest konferencja.
Duża multimedialna scena, na której przez dwa dni Forum pojawi się kilkudziesięciu prelegentów, wśród których większość stanowić będą osoby zarządzające kluczowymi firmami działającymi na rynku centrów handlowych. Wiodącymi tematami konferencji będą inwestycje i komercjalizacja powierzchni handlowej. W programie spotkania i wywiady z liderami rynku centrów handlowych.
Prezentacje i wystąpienia będą opublikowane na targowym kanale YouTube.
Afterparty
Pierwszy dzień targów zwieńczy ekskluzywne Afterparty, które odbędzie się w klubie BANK przy ulicy Mazowieckiej. Wydarzenie to będzie dostępne wyłącznie dla uczestników VIP, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.
Dietetyczny catering od Belvedere
Po raz pierwszy uczestnicy targów SCF 2025 Spring mogą złożyć zamówienia na obiady przygotowane przez firmę Prywatny Kucharz by Belvedere. Zamówienia można składać tylko do 31 marca 2025 roku.
Dzięki wcześniejszemu zamówieniu mają Państwo nie tylko dietetyczny catering, ale możecie też uniknąć kolejek i szybko odebrać zamówione posiłki na terenie SCF.
Szczegóły oferty, wraz z menu na dwa dni targów, znajdą Państwo w pliku PDF.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter