Galeria Młociny zawarła niemal 40 nowych umów
Należąca do EPP i Echo Investment warszawska Galeria Młociny stawia na rozwój oferty.
W ostatnich miesiącach podpisano tam 12 umów z nowymi najemcami, w tym m.in. z drogerią dm, Mr.DIY oraz INTERSPORT. Centrum handlowe przedłużyło również współpracę z 27 markami obecnymi w obiekcie np. MediaMarkt czy JYSK. Łączny metraż objęty wszystkimi kontraktami wynosi 9 500 mkw. i stanowi około 12% GLA Galerii Młociny.
EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Spring, które odbędą się w kwietniu tego roku, na stadionie Legii Warszawa.
„Naszą strategię leasingową opieramy na dwóch równie ważnych elementach: długoterminowych
relacjach z najemcami oraz rozwoju oferty centrum w oparciu o nowe marki. W ostatnich
miesiącach utrzymaliśmy wysoką dynamikę wynajmu powierzchni, podpisując średnio dwie nowe
umowy miesięcznie – to wynik, który konsekwentnie osiągamy kolejny rok z rzędu. Ponadto
przedłużyliśmy współprace z wieloma markami, co potwierdza atrakcyjność Galerii Młociny
zarówno dla obecnych, jak i nowych najemców” – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.
Galeria Młociny od końca sierpnia ubiegłego roku rozpoczęła współpracę z 12 nowymi najemcami.
Klienci już niedługo będą mogli odwiedzić nowe lokale, w tym Mr.DIY, oferujący produkty do wyposażenia domu oraz dla majsterkowiczów, największą sieć drogerii w Europie dm oraz INTERSPORT, zapewniający klientom dostęp do najlepszych sportowych marek. Ponadto w Galerii Młociny otwarty zostanie sklep Dreslow, prezentujący innowacyjny koncept w zakresie mody cyrkularnej. Łączny metraż objęty umowami wynosi 3 800 mkw.
Umowy najmu przedłużyły m.in. salon z elektroniką MediaMarkt, jak również SMYK z propozycją
dla najmłodszych, JYSK, skandynawska sieć handlowa, oferująca klientom szeroki wybór dodatków do domu, duńska marka Flying Tiger Copenhagen z sezonowymi dodatkami do wystroju oraz salon TOUS, oferujący klientom biżuterię i liczne akcesoria. Te kontrakty obejmują ponad 5 700 mkw.
Galeria Młociny ma ponad 200 najemców
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.
Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.
Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.
Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).
EPP zarządza 28. obiektami handlowymi
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter