Cukiernia Sowa realizuje inwestycję w segmencie nieruchomości komercyjnych. Przy ul. Magnuszewskiej 8 w Bydgoszczy powstaje nowoczesny mini park handlowo-usługowy o powierzchni GLA 3200 mkw., którego oddanie zaplanowano na IV kwartał 2025 roku.
Cukiernia Sowa sp. z o.o. jest inwestorem przedsięwzięcia przy ul. Magnuszewskiej 8, gdzie powstaje nowoczesny mini park handlowy. Projekt architektoniczny opracowało studio Lines Architekci. Wśród potwierdzonych najemców znajdują się sieci Action (1000 mkw.), Sinsay (550 mkw.), Żabka, Prosiaczek oraz nowy lokal firmowy Cukierni Sowa (130 mkw.). Dostępne pozostają powierzchnie: 80 mkw. na parterze oraz 800 mkw. na piętrze.
Obiekt zlokalizowany w sercu osiedla Glinki w Bydgoszczy będzie dysponował 75 miejscami parkingowymi oraz 4 stanowiskami do ładowania pojazdów elektrycznych. Zostanie także wyposażony w instalację fotowoltaiczną. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się już: Biedronka, Rossmann oraz stacja paliw Orlen, co czyni lokalizację atrakcyjną pod kątem wygody codziennych zakupów.
„To ważny projekt w portfolio inwestycji nieruchomościowych naszej firmy. Realizując ten projekt, chcemy nie tylko rozwijać naszą działalność, ale także pozytywnie wpływać na otoczenie – tworząc przestrzeń odpowiadającą na potrzeby lokalnej społeczności i wspierając gospodarkę miasta” – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
Ekspansja sieci cukierni
Cukiernia Sowa w 2024 roku otworzyła 12 lokalizacji, z czego 4 to nowe sklepy, 4 nowe sklepy franczyzowe, 1 remodeling sklepu firmowego oraz 3 remodelingi sklepów franczyzowych.
Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. 2024 rok zakończyła liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.
Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni.
Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.
Posiada 170 cukierni
Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów. Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.
Magdalena MichalskammichalskaEdytuj profil
Cukiernia Sowa to lider branży cukierniczej w Polsce – 170 cukierni w 14 województwach w Polsce oraz 1 lokal w Londynie. Produkty marki podkreślają wyjątkowość chwili poprzez wyszukaną formę i niepowtarzalny smak. Sieć Cukierni Sowa to starannie dopracowana receptura, szeroka oferta cukiernicza, oferta lunchowa, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i lokalna palarnia kawy.