Cukiernia Sowa kontynuuje dynamiczną ekspansję. W 2024 roku otworzyła 12 lokalizacji, z czego 4 to nowe sklepy, 4 nowe sklepy franczyzowe, 1 remodeling sklepu firmowego oraz 3 remodelingi sklepów franczyzowych. Ten rok zaczyna od otwarcia 29 stycznia br. 9. placówki we Wrocławiu.
„To nie będzie wpis z podsumowaniem roku.” Powiem Wam tylko krótko, jak wyglądał rozwój naszej sieci w 2024 w kilku prostych liczbach: 4 nowe sklepy firmowe (Auchan Gdańsk, Bonarka Kraków, M1 Kraków, N Park Niemcz), 4 nowe sklepy franczyzowe (Galeria Starówka Leszno, Galeria Emka Koszalin, San Park Piaseczno, Vendo Park Szczecin), 1 remodeling sklepu firmowego (Auchan Bydgoszcz Fordon) oraz remodelingi sklepów franczyzowych (Szperk Gdynia, Leroy Merlin Gdynia, Port Łódź).
Łącznie 12 słodkich otwarć w 2024 i nie zwalniamy tempa!” – poinformował Michał Sowa, Członek zarządu w Cukiernia Sowa.
Nowe otwarcie
29 stycznia Cukiernia Sowa otworzyła swój kolejny punkt we Wrocławiu w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu. To już 9. lokalizacja naszej marki w tym pięknym mieście. Nowoczesny punkt o powierzchni 117 mkw., w tym przestronny ogródek konsumpcyjny, to odpowiedź na oczekiwania klientów w lokalizacjach handlowych.
„Już niebawem kolejne lokalizacje, nad którymi intensywnie pracujemy, w drodze do osiągnięcia strategicznego celu minimum 180 punktów w sieci Cukiernia Sowa w 2026 roku” – mówi Michał Sowa.
Nowe kierunki rozwoju – 180 lokali na horyzoncie
Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. 2024 rok zakończyła imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem.
Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.
Na rynku od 1946 roku
Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma, która łączy pokolenia i zabiera w pasjonującą podróż do świata słodyczy. Marka założona w 1946 r. w Bydgoszczy nieprzerwanie pozostaje rodzinnym przedsiębiorstwem, które promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów.
Cukiernia Sowa to marka, która prężnie się rozwija, z każdym kolejnym rokiem zatrudniając coraz więcej pracowników i rozbudowując portfolio sklepów o nowe lokalizacje oraz zdobywając prestiżowe wyróżnienia i nagrody w branżowych konkursach zarówno na szczeblu ogólnopolskim, jak i światowym.
Cukiernia Sowa to lider branży cukierniczej w Polsce. Produkty marki podkreślają wyjątkowość chwili poprzez wyszukaną formę i niepowtarzalny smak.
Sieć Cukierni Sowa to starannie dopracowana receptura, szeroka oferta cukiernicza, oferta lunchowa, lody własnej produkcji, ręcznie robione praliny i lokalna palarnia kawy.