#scf2025spring: wysoka frekwencja i udana zabawa na Afterparty – FOTORELACJA

Podsumowaniem pierwszego dnia targów SCF tradycyjnie było Afterparty. W tej edycji Forum impreza odbyła się w warszawskim klubie Bank. Przybyła na nie rekordowa ilość uczestników #scf2025spring.

9 kwietnia 2025 roku o godzina 19:00 pierwsi goście weszli do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty kończącym pierwszy dzień SCF 2025 Spring wzięło udział ponad 350 osób.

Wydarzenie to było dostępne wyłącznie dla uczestników VIP, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.

afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring
afterparty #scf2025spring

Wystawcy i Partnerzy #scf2025spring

Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii . Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking.

Wśród wystawców tegorocznej edycji tragów SCF są: Acteeum Group, Grupa Amrest, Apcoa Parking Polska, Ekoenergetyka-Polska, Enefit, EPP, G City Europe, Hourstores, InPost, Karuzela Holding, London & Cambridge Properties Ltd. (LCP), Mallson Polska, MSU CLEANING, NEWGATE INVESTMENT, Grupa ORLEN, Polska Rada Centrów Handlowych, REDKOM Development, Trei Real Estate, ZUT Industrial.

Partnerami SCF 2025 Spring są CBRE i Nhood. Partnerem gastronomicznym jest Starbucks, partneremi branżowymi są Polska Rada Centrów Handlowych i Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Partnerem bezpieczeństwa jest Securitas, zaś społecznym Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus”.

Konferencja

Integralną częścią targów jest konferencja.

Duża multimedialna scena, na której przez dwa dni Forum pojawi się kilkudziesięciu prelegentów, wśród których większość stanowić będą osoby zarządzające kluczowymi firmami działającymi na rynku centrów handlowych. Wiodącymi tematami konferencji będą inwestycje i komercjalizacja powierzchni handlowej. W programie spotkania i wywiady z liderami rynku centrów handlowych.

Pierwszego dnia w gronie prelegentów znaleźli się:

  • Michał KoszyczarekDyrektor Operacyjny, Enefit,
  • Katarzyna Gajewska, Associate Director, Research, CBRE,
  • Monika Kulawińska, Director, Capital Markets, Head of Retail Sector CBRE,
  • Marta Machus-Burek, Senior Partner, Board Vice President, Strategic Advisory Colliers,
  • Paulina Bauer, Dyrektorka, Retail Asset Services Cushman & Wakefield,
  • Zofia Morbiato, Dyrektor Generalna, ZPPHiU,
  • Tomasz Henclewski, mecenas Kancelaria Prawna Henclewski & Wyjatek,
  • Elżbieta Chmielowska, Dyrektor Biura Finansowania Nieruchomości, BNP Paribas Bank Polska S.A,
  • Błażej Jurkowski, Dyrektor Finansowy Newgate Investment,
  • Imad Chikhaoui, Director International Development, Celio,
  • Łukasz Dojka, założyciel, Xtreme Fitness Gyms,
  • Krystian Nowakowski, członek zarządu, Focus Agency,
  • Marcin Piróg, prezes zarządu, hourstores,
  • Krzysztof Murzyn, Head of Growth, hourstores,
  • Piotr Drożdżyk, Head of eMobility Solutions, Enefit,

Drugiego dnia targów w gronie prelegentów są:

  • Marcin Klammer, Dyrektor Zarządzający, Polska Rada Centrów Handlowych,
  • Ewa Derlatka-Chilewicz, Associate Director, Head of Research, Cushman & Wakefield,
  • Paweł Paciorek, Senior Associate, Colliers Retail Agency,
  • Martyna Wójcik, Senior Associate, Colliers Retail Agency
  • Urszula Łatka-Styrkowiec, Retail Asset Director, Echo Investment,
  • Piotr Karpiński, Senior Director, Head of Property Management, CBRE,
  • Jacek Wesołowski, Dyrektor Zarządzający, TREI Real Estate,
  • Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu, Manufaktury, APSYS Polska,
  • Olga Łoś, Senior Asset Manager, Balmain Group,
  • Grzegorz Filipczyk, dyrektor CH Libero Katowice, Echo Investment.

Prezentacje i wystąpienia będą opublikowane na targowym kanale YouTube.

Na targach SCF działa system do umawiania spotkań

Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.

Oficjalny hasztag

#scf2025spring – to oficjalny hasztag kwietniowych targów.

Jak wypromować swój udział w SCF 2025 Spring i tym samym zwiększyć szanse na efektywne wykorzystanie możliwości networkingowych podczas dwóch dni targów? Warto być aktywnym w social mediach, na czele z LinkedIn.

Duża część wystawców, partnerów i uczestników Forum od wielu lat promuje swoją obecność na SCF poprzez publikacje na firmowych profilach na LinkedIn i Facebook. Zasięgi i skuteczność takiej komunikacji są jednak większe, jeżeli używany jest oficjalny hasztag targów, czyli scf2025spring.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz