EPP: Galeria Młociny wzbogaciła się o kolejnych najemców

Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Niedawno wzmocniła się o dwa nowe koncepty. Na poziomie +1 pojawił się Hypno Casa. Z kolei poziom -1 to teraz królestwo golfa za sprawa Open Golf Club.

EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie  EXPO XXI w Warszawie.

Hypno Casa to włoski producent luksusowych zapachów do domu, prania i samochodu, tworzonych z pasją i dbałością o najwyższą jakość. Oferta obejmuje zarówno klasyczne dyfuzory z patyczkami, jak i wyjątkowe, wyrafinowane zapachy w formie dekoracyjnych kwiatów, które stanowią nie tylko źródło pięknego aromatu, ale także elegancki element wnętrza.

Dzięki szerokiej gamie aromatów, od subtelnych i świeżych po intensywne i zmysłowe, każdy znajdzie tu coś dla siebie. To odpowiednie miejsce, aby odkryć wyjątkowy zapach dla swojego domu lub znaleźć ekskluzywny prezent dla bliskiej osoby.

Open Golf Club to nowy ośrodek treningowy, który zaprasza do gry nie tylko zawodowców. Idealne miejsce, by spróbować czegoś nowego, zrelaksować się lub po prostu dobrze się bawić w zasięgu miejskiego spaceru.

Galeria Młociny ma ponad 200 najemców

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.

Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz