Nhood w swojej pierwszej kampanii wizerunkowej stawia na nową koncepcję w branży retail

Firma Nhood rozpoczęła pierwszą kampanię wizerunkową. Podkreśla w niej swoje unikatowe kompetencje i nowe podejście do rewitalizacji obiektów i przestrzeni miejskich. Kampania Nhood eksponuje ideę upcyklingu, który w branży nieruchomości oznacza tworzenie miejsc o nowych funkcjach i wartościach, z uwzględnieniem ich historii.
Kampania „Upcykling – budujemy przyszłość, czerpiąc z przeszłości” eksponuje bogate doświadczenie Nhood i nowe podejście do przekształcania nieruchomości w miejsca o nowych funkcjach i znaczeniu dla lokalnych społeczności, z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju.
Upcykling nieruchomości
Na rynku nieruchomości obecnie dominują: rewitalizacja, remodeling czy restrukturyzacja. Nhood robi krok dalej i stawia na nową koncepcję w branży retail. Upcykling daje drugie życie nieruchomościom, w przeciwieństwie do recyklingu, który oznacza ponowne wykorzystanie materiałów. Upcykling w branży nieruchomości oznacza przekształcanie przestrzeni w miejsca o większej wartości, czerpiąc z ich historii i wyjątkowości.
„Nie odrzucamy przeszłości. Przekształcamy ją, nadając istniejącym miejscom nowe funkcje i znaczenie. W ten sposób tworzymy miejsca na nowo i budujemy lepsze przestrzenie. Nowa kampania wizerunkowa doskonale odzwierciedla naszą misję” – wyjaśnia Audrey Delavault, Global Head of Brand Marketing & Communication w Nhood.
W swojej deklaracji Nhood przedstawia innowacyjną wizję: upcykling nieruchomości jest nie tylko trendem, lecz również przyszłością miast i regionów.
Charakterystyczny styl kreacji dzięki ilustracji Eiko Ojali
Nowe podejście Nhood do kształtowania nieruchomości odzwierciedla nowa linia kreatywna z wykorzystaniem grafiki estońskiego ilustratora Eiko Ojali, znanego z minimalistycznych prac, które wykorzystują grę cieni i głębi. Jego artystyczny świat jest sugestywną metaforą upcyklingu nieruchomości: wskazuje odkrywanie i uwznioślanie, zamiast tworzenia od nowa. Grafika zastosowana w nowej kampanii wizerunkowej poprzez odniesienia do techniki wycinanki i mocne kontrasty, ilustruje nową wizję kształtowania przestrzeni miejskich przyjętą przez Nhood. Kampanię opracowała francuska agencja La Famille.
Od momentu powstania w 2021 roku marka Nhood dąży do tego, aby wypracować innowacyjne podejście do projektowania i przekształcania nieruchomości, które stanie się wzorem w branży. Zespół Nhood w odpowiedzi na obecne globalne wyzwania, m.in. kryzys mieszkaniowy, niską dostępność gruntów, zmiany zwyczajów zakupowych czy zmianę klimatu, zamiast tradycyjnego podejścia stawia na wzbogacenie funkcji i architektury budynków, z uwzględnieniem ich historii. W ten sposób Nhood nadaje nieruchomościom nowe znaczenie w przestrzeni miejskiej.
Oferuje usługi i rozwiązania dla branży nieruchomości w 10 krajach
Nhood oferuje usługi i rozwiązania dla branży nieruchomości. Zespół ekspertów tworzy i wdraża innowacyjne rozwiązania podnoszące wartość zasobów klientów. Rewitalizuje przestrzenie miejskie i tworzy „lepsze miejsca”, niepowtarzalne, przyjemne i przyciągające odwiedzających, w których handel i połączenie dodatkowych funkcji przynoszą korzyści dla wszystkich. Utworzona w 2021 roku firma działa w Europie i w Afryce Zachodniej.
Nhood rozwija około 30 projektów rewitalizacji miejskiej i zarządza ponad 900 nieruchomościami na rzecz swoich klientów. Kompetencje ponad 1000 pracowników Nhood obejmują kompletny łańcuch wartości nieruchomości: zarządzanie aktywami, eksploatacja centrów handlowych, zagospodarowanie i rozwój. Eksperci Nhood budują tożsamość miejsc, które łączy bliskość, przewidywanie zmian i kreatywność, w celu projektowania miejsc przyszłości, które odpowiedzą na aktualne wyzwania rynku.
Należąca do Association Familiale Mulliez firma Nhood czerpie swoją siłę z DNA handlu detalicznego i lokalnych korzeni. To właśnie stąd wzięła się jej nazwa: Nhood to skrót od słowa „sąsiedztwo”, które określa jej ambicje i zaangażowanie.
W portfolio 25 obiektów handlowych
Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, reprezentacja najemców zarządzanie procesami deweloperskimi, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 55 centrów handlowych.
Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej.
Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter