Dreslow: nowa marka zadebiutowała na rynku
24 kwietnia został otworzony w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie pierwszy w Polsce butik Dreslow, który oferuje modę projektantów cyrkularnych. A już wkrótce, 15 maja zostanie otworzony kolejny w Galerii Młociny. Powierzchnia handlowa butiku w Westfield Arkadia wynosi 120 mkw., a w Galerii Młociny 460 mkw.
Na starcie sklepy oferują klientom m.in. ponad 600 unikatowych ubrań z kolekcji stworzonych przez projektantów, a także ubrania nurtu cyrkularnego najlepszych światowych marek.
Butik Dreslow jest odpowiedzią na potrzeby klientów dbających o środowisko, a przy tym ceniących sobie oryginalność i jakość.
Dreslow to nowa jakość mody, gdzie odpowiedzialność za środowisko spotyka się z designem, edukacją i kolekcjami projektantów związanych z modą upcyclingową.
„To przestrzeń, gdzie odzież z drugiego obiegu zyskuje nowe życie, także w kreatywnych kolekcjach polskich projektantów, a świadomość odpowiedzialnej mody staje się stylem życia” – mówi Agnieszka Krogulec, Dyrektor Operacyjna Dreslow.
Innowacyjny butik inspiruje do zmiany podejścia do zakupów, zachęcając do refleksji nad wpływem mody na planetę. Każdy element tej inicjatywy oparty jest na wartościach: estetyce, ekologii i odpowiedzialności. Marka pokazuje, że ubrania mogą zyskać nowe życie, a przy tym być piękne, wartościowe i przyjazne dla świata.
W nowoczesnym koncepcie
Butiki Dreslow to nie tylko miejsce dedykowane zakupom, ale również przestrzeń edukacyjna i inspiracyjna. W specjalnie zaprojektowanej strefie edukacyjnej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii odwiedzający będą mogli zwiększyć swoją świadomość odnośnie do ich własnego wpływu na Planetę, sprawdzić jaki mają typ urody i jak wykorzystać tę wiedzę do codziennych stylizacji. W strefie zastosowano interaktywne totemu, które wchodzą w interakcję z klientami.
Jednym z pierwszych dostępnych narzędzi, jest system do analizy typów urody – innowacyjne rozwiązanie wykorzystujące AI, które na podstawie skanu twarzy podpowie, jak świadomie kreować swój styl w zgodzie z typem urody i zasadami zrównoważonej mody. Zapraszamy do testów rozwiązania.
Już wkrótce w butikach kupujący będą mogli sprawdzić jak ich konkretny zakup wpłynął na Planetę – np. poprzez uniknięcie ponownego zużycia wody. Informacja będzie wizualizowana na ekranie totemu zapełnionymi basenami olimpijskimi.
W Galerii Młociny strefa edukacyjna będzie wzbogacona stołem interaktywnym. Jest to kreatywne narzędzie, przy pomocy którego każdy będzie mógł poczuć się jak projektant wzorów tkanin.
Marka oferująca cyrkularną modę
Dreslow to sieć autorskich butików, w których klient znajdzie ekskluzywne kolekcje polskich projektantów oraz niepowtarzalne ubrania z drugiego obiegu wyprodukowane przez światowe marki. Marka wspiera idee upcyclingu ubrań, naprawia je, daje im nową przyszłość.
W swoich sklepach tworzy klimat autorskiej kreacji powiązanej z edukacją i odpowiedzialnością za środowisko. Jest to przestrzeń, w której Dreslow buduje i łączy ze sobą światy mody i odpowiedzialności za Ziemię. Współpracuje z artystami, którzy tak jak Dreslow wierzą, że moda cyrkularna to odpowiedzialność, szacunek i wspólnota ludzi, dla których przyszłość Ziemi jest wartością.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter