NEINVER powraca w maju z kolejną edycją autorskiej akcji dla klientów
NEINVER, wiodący zarządca outletów w Polsce, uruchamia w maju wiosenną edycję Jungle Night w pięciu centrach outletowych FACTORY. Jungle Night jest uznawane za największe i najbardziej wpływowe wydarzenie sprzedażowe branży outletowej w kraju, napędzające sprzedaż partnerom handlowym, generując rekordowy ruch klientów, zwiększoną konwersję oraz znaczące wzrosty sprzedaży w krótkim czasie.
Neinver jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Jungle Night jest częścią paneuropejskiej akcji, prowadzonej przez NEINVER w sześciu krajach, w których działa grupa. Jungle Night odbywa się dwa razy w roku, oferując klientom unikalne doświadczenia: wieczór zakupów w wydłużonych godzinach, podczas którego ceny outletowe zyskują rabaty w wysokości 50%.
W Polsce Jungle Night konsekwentnie przewyższa inne akcje promocyjne, wzmacniając wyniki marek obecnych w outletach FACTORY i przyciągając konsumentów z różnych regionów. Klienci podróżują nie tylko z Warszawy, Poznania, Krakowa i Gliwic, ale także z bardziej odległych miast i miasteczek w całych województwach.
„Jungle Night stało się wydarzeniem handlowym o dużym znaczeniu, tworzącym wspólną wartość zarówno dla naszych partnerów – marek obecnych w FACTORY, klientów, jak i samych centrów. To wydarzenie zwiększające rozpoznawalność uczestniczących sklepów, tworzące poczucie lojalności wśród konsumentów, a także bijące rekordy sprzedaży oraz frekwencji” – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce i Niemczech.
„Zakupy w outletach to między innymi emocje związane z odkrywaniem okazji i ekscytacją towarzyszącą zdobywaniu dobrych ofert. Jungle Night podnosi tę atmosferę na jeszcze wyższy poziom” – dodaje Klaudia Czyżak-Janyszko.
Sprawdzony w działaniu format sprzedażowy
Od godziny 16:00 do 22:00, Jungle Night oferuje klientom dodatkowe 50% zniżki na ceny outletowe w sklepach uczestniczących w akcji. Każde centrum outletowe FACTORY wydłuża w tym dniu godziny otwarcia. Zasady Jungle Night są proste: albo minimalna kwota wydatków, albo zakup dwóch lub więcej towarów. Decyduje o tym indywidualnie każda z marek.
W poprzednich edycjach, najemcy biorący udział w Jungle Night odnotowywali wzrosty wartości sprzedaży przekraczające 100%, a niektóre lokalizacje osiągały najwyższy dzienny obrót w roku. Wysoka frekwencja oraz mocne wskaźniki konwersji podkreślają rosnące znaczenie tego wydarzenia w polskim kalendarzu handlowym.
Energia wydarzenia: harmonogram i doświadczenia kupujących
Wiosenna edycja Jungle Night odbędzie się w dwa majowe czwartki – 8 maja w FACTORY Ursus w Warszawie oraz w FACTORY Kraków, natomiast 15 maja w FACTORY Poznań, FACTORY Gliwice i warszawskim FACTORY Annopol. Lista marek, biorących udział w akcji, zostanie upubliczniona na pięć dni przez każdym z finałów na stronach internetowych FACTORY.
Wzmocnieniu doświadczeń, budowaniu energetycznej atmosfery wydarzenia, a także wydłużeniu czasu przebywania podczas Jungle Night służyć ma również wystrój w stylu dżungli we wszystkich outletach FACTORY oraz występy DJ-ów na żywo. Plakat tegorocznej, wiosennej edycji Jungle Night przygotowała artystka – ilustratorka Karolina Lubaszko. W ramach realizacji strategii zaangażowania, kupujący, którzy przedstawią paragon podczas wydarzenia, mogą odebrać limitowaną edycję plakatu. Subskrybenci newslettera otrzymają wersję cyfrową przeznaczoną do druku.
NEINVER zarządza 5. outletami w Polsce
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.
Marka centrów outletowych
FACTORY to największa marka outletowa w Polsce, zarządzana przez NEINVER, która każdego roku wita miliony odwiedzających — od lokalnych klientów, po turystów krajowych i zagranicznych. Portfolio, strategicznie zlokalizowane w kluczowych regionach, obejmuje pięć centrów: FACTORY Ursus i FACTORY Annopol w Warszawie, FACTORY Poznań, FACTORY Kraków i FACTORY Gliwice na Śląsku.
Centra FACTORY oferują starannie dobraną mieszankę wiodących międzynarodowych i krajowych marek w szerokiej gamie kategorii. To moda dla kobiet, mężczyzn i dzieci; obuwie codzienne, formalne i sportowe; odzież sportowa; sklepy z dżinsem; bielizna; biżuteria; akcesoria skórzane; artykuły dla domu i kosmetyki. FACTORY, znane z dostarczania wyjątkowej wartości i zasięgu dla marek, służy jako wysoce wydajna platforma handlowa na rynku outletowym w Europie Środkowej.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter