Marka Enata Bread wzbogaci swoje portfolio o dwa nowe formaty. Pierwszy z nich to „Szałata i szok” – brand z ofertą zdrowych dań na każdą porę dnia, drugi zaś to POZNAJE – piekarnia&restauracja, który ma zostać otwarty w poznańskim Starym Browarze.
Nowy brand „Szałata i szok” to dynamiczna odpowiedź na rosnące zainteresowanie zdrowym odżywianiem i elastycznymi formami posiłków. W ofercie znajdą się sałatki, świeżo wyciskane soki, szejki, szoty oraz kanapki, a wszystkie pozycje będą przygotowywane na życzenie, z możliwością dowolnego łączenia składników.
Koncept ten stanowi naturalne rozwinięcie marki „Gorąco Polecam. Smaki z piekarni”. Będzie oferować produkty, które są odpowiednie na śniadanie, lunch i kolację – na każdą porę dnia.
POZNAJE – nowy lokal w Starym Browarze
Drugi z konceptów POZNAJE zostanie otwarty w Starym Browarze w Poznaniu. Stanowi połączenie piekarni i restauracji – pierwszy taki projekt w portfolio Enata Bread.
Na parterze znajdą się: bar piekarni, otwarta piekarnia oraz kuchnia, a na piętrze – przestronna sala restauracyjna i bar. Całość została zaprojektowana z myślą o komforcie użytkowników i wyjątkowym doświadczeniu kulinarnym. Goście poznają tu najwyższej jakości wyroby piekarnicze, ale również zaskakujące kompozycje dań, które będą je kreatywnie wykorzystywać w restauracyjnej formule.
Z rekordowymi wynikami
Marki Gorąco Polecam.Smaki z Piekarni i BAKERY osiągnęły rekordowe wyniki. W ciągu 4 lat Enata Bread zwiększyła liczbę lokali z 30 (2020 r.) do 117 (2024 r.). Przychody wzrosły z 6 mln PLN (2020 r.) do ponad 137 mln PLN (2024 r.), co daje 2200%.
Systematyczny wzrost rok do roku firma zanotowała wzrosty: 2021 r.+164%, 2022 r. +137%, 2023 r. +122%, 2024 r. +65%.
Grupa Enata Bread planuje ekspansję w dużych miastach – ulice, galerie, biurowce, komunikacja.
Enata Bread zakłada też budowę nowych konceptów gastronomicznych w ramach grupy. Planuje również wprowadzenie nowych grup produktowych, także pod marką własną, dbanie o czystą etykietę, wyznaczanie rynkowych trendów.
Firma zainwestuje w digitalizację: digital signage, e-commerce, analiza danych, rozwiązania mobilne.
Firma zainwestuje również w architekturę, aby stworzyć nowoczesne, komfortowe, ergonomiczne lokale do odpoczynku, pracy, spotkań zawodowych i prywatnych.
W ramach planowanych działań marketingowych Enata Bread zakłada kreatywne, inspirujące, odważne kampanie reklamowe oraz projekty specjalne.
Enata Bread zarządza marką Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, która posiada posiada 130 lokali (wg planów do końca roku będzie ich 150).
Enata Bread to grupa działająca w oparciu o różne formaty
Enata Bread to dynamicznie rozwijająca się grupa marek z branży piekarniczo- cukierniczej. Wyróżnia się doskonałym zarządzaniem, wysoką jakością produktów i usług, a także tworzeniem konceptów – lokali gastronomicznych, które zmieniają oblicza miast i miejsc kreując niepowtarzalną i przyjazną atmosferę.
Dziś, grupę tworzą dwie marki: Bakery – koncept rzemieślniczy z lokalami w wyjątkowych, historycznych, zrewitalizowanych obiektach i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni – koncept hołdujący ponad 80-letniej rodzinnej tradycji pieczenia chleba.
W planach ENATA BREAD jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży.