Centrum Wnętrz Home Concept w Katowicach ma już 17 000 mkw.

Zapowiadana przed rokiem rozbudowa kompleksu Home Concept, ulokowanego w katowickim Roździeniu, dobiegła końca. W sąsiedztwie zrewitalizowanej, zabytkowej Alei Kasztanowców wyrósł trzeci budynek. Wraz z trzecim budynkiem katowickie Centrum Wnętrz Home Concept zyskało 2200 mkw. nowej powierzchni ekspozycyjnej.

Dla mieszkańców regionu oznacza to dostępność nowych marek wnętrzarskich z segmentu premium, a wśród nich – powrót do Katowic cenionego BoConcept. Nowi najemcy swoje salony otworzą dla klientów już 2 czerwca.

Wraz z trzecim budynkiem katowickie Centrum Wnętrz Home Concept zyskało 2200 m2 nowej powierzchni ekspozycyjnej i tym samym ugruntowało swoją pozycję największego tego rodzaju kompleksu w regionie. To miejsce, z którym przy urządzaniu wnętrz klientom jest zawsze po drodze, nie tylko za sprawą ulokowania bezpośrednio przy Alei Roździeńskiego, przebiegającej przez popularny w Katowicach rejon salonów meblowych. Na 17 000 mkw. w Home Concept koncentrują się salony wnętrzarskie wszystkich kategorii, oferujące wysoką jakość zarówno w kwestii asortymentu, jak i profesjonalnego doradztwa.

„Tworząc Centrum Wnętrz Home Concept założyliśmy, że chcemy być pierwszym wyborem dla urządzających wnętrza klientów indywidualnych oraz dla architektów i projektantów, którzy szukają solidnego partnera dla swoich realizacji. Dobrą przesłanką dla rozwoju naszego konceptu jest bez wątpienia boom na rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych na Śląsku, zwłaszcza w Katowicach, stolicy regionu.

Rozbudowując nasze centrum, podążamy za oczekiwaniami coraz bardziej świadomych i wymagających odbiorców i stawiamy na marki, których oferta gwarantuje jakość premium, jakiej nie ma nigdzie indziej. To nasz duży wyróżnik na rynku” – mówi Krzysztof Kołaszewski, prezes AB Development, inwestor Centrum Wnętrz Home Concept.

Nowości z najwyższej półki

Od czerwca mieszkańcy Katowic i okolic będą mogli znowu cieszyć się dostępnością wysokiej klasy duńskiego wzornictwa. Do nowoczesnego Centrum Wnętrz Home Concept przenosi się BoConcept, którego salon przez 21 lat mieścił się przy Al. Roździeńskiego 199. Ceniona marka premium z bogatą ofertą mebli, akcesoriów i oświetlenia zajmie powierzchnię 400 mkw.

Do trzeciego budynku przeprowadzą się także znane już klientom Home Concept salony Dion i Bizzarto. Korzystając z szerszych możliwości ekspozycyjnych, stworzą miejsca oferujące najlepszy design i doradztwo.

Pod szyldem Home Concept będzie działać także producent podłóg drewnianych Jawor-Parkiet, który ulokuje w Katowicach swój salon firmowy. W gronie nowych marek pojawią się także lider sprzedaży płytek wielkoformatowych, oferujący włoską armaturę i wyposażenie łazienek Mirad, a także meblowe Moco Home, Vongai Concept i Wajnert.

Mocni w meblach

Centrum Wnętrz Home Concept, stawiając na kompleksowość i różnorodność asortymentu. Nowi najemcy, którzy dostrzegli w rozbudowującym się centrum dobrą przestrzeń dla rozwoju swoich marek, umocnią ofertę tego miejsca, które już teraz może się poszczycić obecnością takich brandów, jak: IWC home, Befame, Senpo, MyBed, Maxfliz, Puszman, Wanat Meble czy Drewmax.

Najemcy trzeciego budynku będą prowadzić działalność w doborowym towarzystwie – obok już przywołanych marek meblarskich – w Home Concept Centrum Wnętrz działają także salony ze wszystkich innych kategorii produktowych, m.in. łazienek, kuchni (w tym oferta Ernest Rust w salonie Maxfliz), oświetlenia, podłóg, okien, drzwi, schodów, a także rolet czy pergoli i wyposażenia ogrodu. Doszlifowanie koncepcji wnętrz możliwe jest w salonach Mera, Komfort, GMO Studio, Fachowiec, Bubendorff, Dr Materac, Sleeping Expert, Multi-Form, Quercus, Rintal, Kalmar, Finestre, Inside, Suntech Inteligentne Pergole, Korner Design, Meble Chałajda, Moderna Studio, Parkiety z Całego Świata, PiekarnikiParowe.com oraz Tyvo Design.

Wszystkie salony razem stworzą efekt synergii i pozwolą klientom na wygodne podejmowanie decyzji o  kompleksowym urządzeniu mieszkania, domu czy biura nawet podczas jednej wizyty w centrum. W sumie Centrum Wnętrz Home Concept to 40 markowych salonów wyposażenia wnętrz zlokalizowanych w jednym miejscu.

Design, który żyje

Twórcy Home Concept Design Wnętrz postawili na dużą przestrzeń ekspozycyjną nie bez powodu. Przestronne salony stwarzają szerokie możliwości aranżacyjne i dają markom pole do opowiadania o sobie w angażujący klientów sposób. Przede wszystkim – pozwalają na doświadczanie produktów – można je nie tylko zobaczyć, ale też przetestować, dotknąć, poczuć fakturę materiałów, a nawet… powąchać czy wsłuchać się np. w wydawane przez meble dźwięki.

„Nasze centrum budujemy wokół potrzeby skonsultowania i doszlifowania koncepcji urządzenia wnętrza i wychodzimy jej naprzeciw w sposób, jakiego nie dają pojedyncze sklepy czy zakupy przez internet. Sedno naszej przewagi wynika z połączenia fizycznej ekspozycji produktów z obecnością doradców, którzy na miejscu prezentują i wyjaśniają interesujące klientów kwestie.

Siłą Centrum Wnętrz Home Concept są przede wszystkim ludzie – wizjonerzy i fachowcy w swoich dziedzinach. Zapraszamy pod nasz dach marki, które tak, jak my, czują wagę bezpośredniego kontaktu z klientem, dbania o ciągłe dostarczanie wrażeń, bycia wsparciem w wyborze spośród tak wielu dostępnych dzisiaj opcji” – mówi Krzysztof Kołaszewski.

W strategię bycia blisko klienta wpisują się też wydarzenia specjalne organizowane z myślą o projektantach czy architektach. Chwilę po urodzinach salonu Maxfliz i uroczystym otwarciu salonu Bubbendorf, w kwietniu w salonie Puszman projektanci wzięli udział w Śniadaniu Architektów organizowanym cyklicznie przez Ceramikę Paradyż, pod patronatem Vogue Living. Przedstawiciele biur projektowych i architektonicznych mogli m.in. podziwiać efekty współpracy marki Puszman z Marcinem Tyszką. Wyjątkowym gościem spotkania był Oskar Zięta, który w przeddzień wyjazdu do Mediolanu opowiedział o swoich projektach, m.in. najlżejszym krześle na świecie. Projekty Oskara Zięty – meble, dekoracje i oświetlenie – na co dzień są dostępne w salonie Bubbendorf, właśnie w katowickim Centrum Wnętrz Home Concept.

„Doskonale wiemy, z jakimi wyzwaniami wiąże się wykańczanie czy wyposażanie wnętrz, mamy też świadomość, jak ważne dla komfortu życia są te decyzje. Dlatego chcemy naszym odbiorcom maksymalnie ułatwić ten proces. Tworzymy przestrzeń coworkingową, w której projektanci mogą spotykać się z klientami i omówić projekty, motywujemy najemców do dzielenia się wiedzą ich specjalistów, tworzymy treści, które nie tylko inspirują, ale też odkrywają tajniki, odpowiadają na wątpliwości i ułatwiają wybór, czy organizujemy wydarzenia, podczas których nasi klienci mogą lepiej zorientować się w temacie aranżacji wnętrz” – podsumowuje Krzysztof Kołaszewski.

W naturalnym anturażu

Dwa istniejące już budynki Centrum Wnętrz Home Concept z nowo powstałym w spójną całość połączyło patio, wkomponowane w zabytkową, zrewitalizowaną Aleję Kasztanowców. To przestrzeń, która w zamyśle inwestora ma dawać chwilę oddechu podczas trudnych wyborów i intensywnych zakupów. To również miejsce otwarte na lokalną społeczność, która może korzystać z dostępnej infrastruktury i kontaktu z przyrodą. Dbałość o zielone otoczenie ma także znaczenie symboliczne: najlepszy design to ten zrównoważony – takie myślenie o projektowaniu wyznacza kierunek rozwoju Centrum Wnętrz Home Concept.

Nowe salony w trzecim budynku zostaną oficjalnie otwarte już 2 czerwca tego roku.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz