komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Coraz dłuższa lista najemców Wrocław Fashion Outlet
Przybywa najemców Wrocław Fashion Outlet. Dzięki dołączeniu do ich grona marki Desigual centrum outletowe wzbogaciło ofertę fashion. Klienci mogą robić zakupy w nowym sklepie od 24 maja.
Desigual to marka modowa z odważną misją: inspirować radość i wspierać wyrażanie siebie poprzez kreatywność, kolor i oryginalność. Promujemy indywidualność i pewność siebie, celebrując to, co czyni każdego z nas wyjątkowym. Dzięki świeżemu, nowoczesnemu podejściu do stylu, łamiemy konwencje i zachęcamy ludzi, by ubierali się, czuli i żyli z optymizmem. Desigual jest dla tych, którzy nie podążają za trendami — oni tworzą własne.
Desigual to międzynarodowa marka modowa założona w Barcelonie w 1984 roku. Słynie z indywidualności i unikalnego charakteru swoich kreacji, których celem jest wnoszenie pozytywności i autentyczności do życia tysięcy osób pragnących wyrażać najlepszą wersję siebie. Obecnie firma znajduje się w punkcie zwrotnym swojej przyszłości: odnawia swój wizerunek, kolekcje i przestrzenie, aby przyciągnąć nowe pokolenie konsumentów.
Desigual zatrudnia obecnie ponad 2 600 pracowników i działa w 109 krajach za pośrednictwem 10 kanałów sprzedaży, 393 własnych sklepów oraz w sześciu kategoriach produktowych: Kobieta, Mężczyzna, Dzieci, Akcesoria, Obuwie i Sport.
Rekordowe wyniki i poszerzenie portfolio
W 2024 roku VIA Outlets odnotowało nowy rekord sprzedaży marek, osiągając wzrost o niemal 7% w porównaniu do roku poprzedniego, a liczba odwiedzających przekroczyła 32 miliony. Wrocław Fashion Outlet także zanotowało rekordową sprzedaż w historii.
We Wrocław Fashion Outlet niedawno swoje salony powiększyły marki Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo.
Calvin Klein przeszedł metamorfozę i teraz zajmuje 358 mkw. Oferuje szerszy wybór minimalistycznej bielizny i dżinsów na każdy dzień. Globalna marka lifestylowa, znana z odważnych, progresywnych idei oraz charakterystycznej estetyki, łączy komfort z nowoczesnym designem, co znajduje odzwierciedlenie w przestrzeni odświeżonego salonu.
Nowy salon Tommy Hilfiger zajmuje obecnie 586 mkw. Goście centrum znajdą duży wybór kolekcji inspirowanych klasycznym amerykańskim stylem. W rozbudowanej przestrzeni klienci mogą odkryć pełną gamę kolekcji – od odzieży sportowej i dżinsów, po akcesoria i obuwie – wszystko w atmosferze, która idealnie oddaje DNA marki.
W większej przestrzeni otworzył się również salon Marc O’Polo. Salon zajmuje teraz 283 mkw. Goście zyskali więcej miejsca na odkrywanie mody inspirowanej skandynawskim minimalizmem. W nowej przestrzeni klienci znajdą szeroki wybór odzieży, akcesoriów, obuwia i dodatków do wnętrz – wszystko w duchu casualowej elegancji, z której słynie Marc O’Polo.
Wrocław Fashion Outlet oferuje ponad 100 marek
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.
Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.
Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter