Coraz dłuższa lista najemców Wrocław Fashion Outlet

Przybywa najemców Wrocław Fashion Outlet. Dzięki dołączeniu do ich grona marki Desigual centrum outletowe wzbogaciło ofertę fashion. Klienci mogą robić zakupy w nowym sklepie od 24 maja.

Desigual to marka modowa z odważną misją: inspirować radość i wspierać wyrażanie siebie poprzez kreatywność, kolor i oryginalność. Promujemy indywidualność i pewność siebie, celebrując to, co czyni każdego z nas wyjątkowym. Dzięki świeżemu, nowoczesnemu podejściu do stylu, łamiemy konwencje i zachęcamy ludzi, by ubierali się, czuli i żyli z optymizmem. Desigual jest dla tych, którzy nie podążają za trendami — oni tworzą własne.

Desigual to międzynarodowa marka modowa założona w Barcelonie w 1984 roku. Słynie z indywidualności i unikalnego charakteru swoich kreacji, których celem jest wnoszenie pozytywności i autentyczności do życia tysięcy osób pragnących wyrażać najlepszą wersję siebie. Obecnie firma znajduje się w punkcie zwrotnym swojej przyszłości: odnawia swój wizerunek, kolekcje i przestrzenie, aby przyciągnąć nowe pokolenie konsumentów.

Desigual zatrudnia obecnie ponad 2 600 pracowników i działa w 109 krajach za pośrednictwem 10 kanałów sprzedaży, 393 własnych sklepów oraz w sześciu kategoriach produktowych: Kobieta, Mężczyzna, Dzieci, Akcesoria, Obuwie i Sport.

Rekordowe wyniki i poszerzenie portfolio

W 2024 roku VIA Outlets odnotowało nowy rekord sprzedaży marek, osiągając wzrost o niemal 7% w porównaniu do roku poprzedniego, a liczba odwiedzających przekroczyła 32 miliony. Wrocław Fashion Outlet także zanotowało rekordową sprzedaż w historii.

We Wrocław Fashion Outlet niedawno swoje salony powiększyły marki Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Marc O’Polo.

Calvin Klein przeszedł metamorfozę i teraz zajmuje 358 mkw. Oferuje szerszy wybór minimalistycznej bielizny i dżinsów na każdy dzień. Globalna marka lifestylowa, znana z odważnych, progresywnych idei oraz charakterystycznej estetyki, łączy komfort z nowoczesnym designem, co znajduje odzwierciedlenie w przestrzeni odświeżonego salonu.

Nowy salon Tommy Hilfiger zajmuje obecnie 586 mkw. Goście centrum znajdą duży wybór kolekcji inspirowanych klasycznym amerykańskim stylem. W rozbudowanej przestrzeni klienci mogą odkryć pełną gamę kolekcji – od odzieży sportowej i dżinsów, po akcesoria i obuwie – wszystko w atmosferze, która idealnie oddaje DNA marki.

W większej przestrzeni otworzył się również salon Marc O’Polo. Salon zajmuje teraz 283 mkw. Goście zyskali więcej miejsca na odkrywanie mody inspirowanej skandynawskim minimalizmem. W nowej przestrzeni klienci znajdą szeroki wybór odzieży, akcesoriów, obuwia i dodatków do wnętrz – wszystko w duchu casualowej elegancji, z której słynie Marc O’Polo.

Wrocław Fashion Outlet oferuje ponad 100 marek

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.

Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. 

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz