Smart Park Namysłów na finiszu komercjalizacji

Trwa intensywna komercjalizacja Smart Park Namysłów – nowoczesnego parku handlowego powstającego przy ulicy Oleśnickiej. Otwarcie obiektu zaplanowano na drugą połowę 2025 roku. Do grona najemców dołączyły właśnie trzy brandy należące do Grupy CCC: CCC, Worldbox oraz HalfPrice. Dzięki nowym umowom najmu poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już 95%.

RG Leasing / Smart Park jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Inwestycja dostarczy mieszkańcom Namysłowa i okolic nową jakość codziennych zakupów oraz szeroki wybór popularnych marek.

Do grona najemców dołączyły właśnie trzy silne brandy należące do Grupy CCC: CCC, Worldbox oraz HalfPrice.

„Obecność tych marek, reprezentujących jednego z największych detalistów modowych w Europie, znacząco podnosi atrakcyjność budowanego przez nas obiektu” – mówi Paweł Bartosiak z RG Leasing.

HalfPrice, działający w modelu off-price, to obecnie najszybciej rozwijający się koncept Grupy CCC. Marka planuje dynamiczną ekspansję w 2025 roku i jest jednym z najchętniej wybieranych najemców w segmencie retail parków. Worldbox, skoncentrowany na sprzedaży sneakersów i odzieży streetwearowej, posiada już ponad 140 lokalizacji i nadal szybko rośnie. To jeden z kluczowych projektów Grupy. CCC, będące fundamentem działalności Grupy CCC, nie tylko poszerza swój zasięg, ale także wprowadza nowe koncepty, inwestując w nowoczesne przestrzenie handlowe.

W Smart Park Namysłów swoje sklepy otworzą również m.in.: Biedronka, Rossmann, Empik, TEDi, Xtreme Fitness, Sinsay, Haul Moda, MARTES SPORT, salon jubilerski oraz Świat Prasy. Dzięki nowym umowom najmu poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już 95%.

Inwestorem projektu jest Smart Park Poland, a za proces komercjalizacji odpowiada RG Leasing. Generalnym wykonawcą jest Zakład Budowlano-Remontowy BUDREM Sp. z o.o. Sp. k.. Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem, a otwarcie obiektu planowane jest na drugą połowę 2025 roku. Zachęcamy do obejrzenia najnowszych zdjęć z budowy.

W pierwszym etapie inwestycji powstanie 8 000 mkw. GLA, zlokalizowanych w atrakcyjnym miejscu. Klienci będą mieli do dyspozycji 212 miejsc parkingowych.

Inne Smart Parki w budowie

Rozpoczęły się prace budowlane przy nowym parku handlowym Smart Park w Jaworze. Inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach i dostarczy łącznie 11 000 mkw. nowoczesnej powierzchni najmu (GLA).

W pierwszym etapie inwestycji powstanie około 8 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Otwarcie tej części zaplanowane jest na pierwszy kwartał 2026 roku. Druga faza, obejmująca niemal 3 000 metrów kwadratowych GLA, zostanie zrealizowana w ciągu kolejnych 12 miesięcy.

Silną stroną Smart Park Jawor będą jego najemcy. Potwierdzono obecność dwóch wiodących sieci handlowych: Biedronki – jednej z największych sieci spożywczych w Polsce – oraz Brico Marche, lidera rynku DIY. Ich obecność stanowi gwarancję atrakcyjności oferty parku dla przyszłych klientów.

Smart Park Grodków otrzymał prawomocne pozwolenie na budowę. Wkrótce ruszą prace. Zaoferuje nowoczesną powierzchnię handlową o łącznej wielkości 6 200 mkw. GLA.

Inwestycja powstanie przy ul. H. Sienkiewicza, tuż przy wjeździe do miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji paliw, myjni oraz osiedli mieszkaniowych. Otwarcie obiektu planowane jest na przełom 2025 i 2026 roku.

Smart Park Grodków zaoferuje nowoczesną powierzchnię handlową o łącznej wielkości 6 200 mkw. GLA. Projekt realizowany jest we współpracy z siecią Biedronka, należącą do Jeronimo Martins Polska S.A. Do projektu dołączy też operator DIY a zespół RG Leasing zabezpiecza kolejne umowy najmu z sieciami, które regularnie pojawiają się w Smart Parkach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz