Zarządzana przez EPP Wzorcownia we Włocławku nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Na mapę obiektu powróciła marka Mohito z salonem w nowej odsłonie. Powiększony sklep znajduje się na poziomie 1.
EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Marka Mohito wróciła do Wzorcowni z powiększonym salonem w nowej odsłonie, który zyskał przestrzeń, świeżą energię i styl.
Marka pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku. Marka MOHITO to propozycja dla kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworzą kolekcje z myślą o kobietach pewnych siebie, świadomych swoich atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji w stylowym, kobiecym wydaniu. Mohito podkreśla kobiecość i proponuje energetyczny look, zgodny ze światowymi trendami mody. W rzeczach Mohito dobrze wygląda się zarówno w pracy, jak i po godzinach. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań MOHITO jest dostępna w ponad 280 salonach w Polsce i za granicą.
Najemcy z Grupy LPP
Wzorcownia we Włocławku wzmocniła współpracę z Grupą LPP. Dotychczasowe umowy z centrum handlowym przedłużyło 5 marek, w tym Reserved, Cropp i House. Na dłużej w obiekcie zostają również Sinsay i Mohito, które jednocześnie zdecydowały się na powiększenie wynajmowanych przestrzeni. Najemcy z Grupy LPP zajmują we Wzorcowni ponad 3 000 mkw.
„Wzorcownia to kluczowa lokalizacja na handlowej mapie Włocławka, która skupia w jednym miejscu najbardziej rozpoznawalne brandy w swoich kategoriach. Rozwijając atrakcyjną ofertę dla klientów, dbamy równolegle o budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi, czego przykładem jest współpraca z Grupą LPP.
Przedłużenie umów z 5 markami z portfolio LPP pokazuje, że Wzorcownia jest doskonałym miejscem, aby prowadzić biznes i z sukcesem go rozwijać” – komentował Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Wzorcownia ma ok. 80 najemców
Wzorcownia jest pierwszym i jedynym we Włocławku wielofunkcyjnym projektem zlokalizowanym w
centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP i dworca PKS. Stanowi przykład konceptu
handlowego łączącego przemyślaną architekturę, dobrą ofertę handlową i rozrywkową oraz śródmiejską lokalizację.
Jego całkowita powierzchnia najmu wynosi 25 000 mkw., a klienci mogą korzystać z oferty około 80 sklepów i punktów usługowych, w tym klubu fitness Zdrofit. Kompleks składa się łącznie z pięciu budynków, w tym zachowanej XIX-wiecznej Starej Piecowni, gdzie znajduje się Multikino oraz restauracje Pizza Hut i McDonald’s.
W portfelu 35 projektów
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.
EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).