#scf2025fall: Nhood Services Poland buduje portfolio najemców Wilanów Park

Nhood Services Poland wdraża strategię komercjalizacji Wilanów Park – innowacyjnego wielofunkcyjnego projektu, który powstanie w warszawskim Wilanowie. Zespół leasingu jest obecny na najważniejszych wydarzeniach branżowych oraz wspólnie z europejskimi ekspertami Nhood rozmawia z międzynarodowymi markami o ich obecności w tym projekcie.

Wilanów Park zostanie zaprezentowany przez Nhood Services Poland podczas targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie  EXPO XXI w Warszawie.

Wilanów Park został zaprojektowany jako otwarte, tętniące życiem miejsce. Na mapie warszawskich obiektów handlowych wyróżnią go nie tylko architektura oraz otoczenie ponad 2-hektarowego parku miejskiego, lecz również ciekawe propozycje obejmujące funkcje handlowe, gastronomię, usługi i rozrywkę.

Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Services Poland
Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Services Poland

„Zgodnie z naszymi założeniami Wilanów Park będzie wielofunkcyjnym obiektem, który zdefiniuje nowe doświadczenia klientów. Dlatego naszym celem jest zbudowanie bogatej oferty zakupowej zarówno z rozpoznawalnymi markami, jak i również takimi, których nie można spotkać w innych lokalizacjach. Poszukujemy również najemców, którzy zapewnią różnorodne propozycje spędzenia czasu dostosowane do potrzeb poszczególnych grup odbiorców” – mówi Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Services Poland.

Różnorodny tenant-mix

W ramach inwestycji Wilanów Park powstanie nowoczesne centrum handlowe o powierzchni ponad 52 tys. mkw. z około 140 lokalami handlowymi, które zajmą, m.in. sklepy z różnorodnych segmentów, restauracje, rozrywka, usługi i wielosalowe kino. Zespół Nhood Services Poland od wielu miesięcy buduje ofertę zakupową tego obiektu.

Hubert Oleksiak, Senior Leasing Manager Nhood Services Poland odpowiedzialny za Wilanów Park
Hubert Oleksiak, Senior Leasing Manager Nhood Services Poland odpowiedzialny za Wilanów Park

„Prowadzimy proces komercjalizacji Wilanów Park, uwzględniając potrzeby i oczekiwania lokalnej społeczności oraz analizując całą strefę zasięgu. Zależy nam, żeby było to miejsce tętniące życiem, o różnorodnych funkcjach i wyróżniające się pod wieloma względami na warszawskim rynku. Obecnie prowadzimy rozmowy z najemcami reprezentującymi zarówno uznane marki obecne już na polskim rynku, jak i tymi, które dopiero planują zaistnienie w Polsce” – mówi Hubert Oleksiak, Senior Leasing Manager Nhood Services Poland odpowiedzialny za Wilanów Park.

Według przyjętej strategii komercjalizacji – Nhood Services Poland planuje, że na parterze centrum handlowego znajdą się butiki renomowanych i poszukiwanych przez klientów marek perfumeryjno-kosmetycznych, jubilerskich, bieliźniarskich, elektronika monobrandowa, akcesoria, a także pierwsze poziomy wielopiętrowych znanych sklepów odzieżowych. Szeroką ofertę modową, w tym butiki premium, marki sportowe oraz sklep z elektroniką i sprzętem gospodarstwa domowego będzie można znaleźć na pierwszym piętrze obiektu.

Oferta spożywcza i convenience

Wilanów Park jest przykładem obiektu realizującego założenia koncepcji 15-minutowego miasta, który umożliwi lokalnej społeczności załatwienie najważniejszych codziennych spraw, w tym zakupów. W centrum handlowym znajdzie się operator spożywczy Auchan z nowym konceptem.

Innowacyjne koncepty restauracyjne

„Jednym z istotnych elementów budujących atrakcyjność obiektu będzie szeroka i zróżnicowana oferta gastronomiczno-rozrywkowa, która z pewnością wyróżni Wilanów Park na tle konkurencji” – podkreśla Hubert Oleksiak.

Zespół Nhood Services Poland zaplanował, że z oferty gastronomicznej będzie można korzystać w otwartej przestrzeni na dwóch poziomach oraz w restauracjach w wydzielonych lokalach. Większość najemców gastronomicznych znajdzie się w Oranżerii, która płynnie połączy bryłę centrum handlowego z otaczającym obiekt parkiem. Takie usytuowanie zapewni również możliwość zaoferowania klientom miejsc w ogródkach restauracyjnych.

Oranżeria, Wilanów Park

Zespół Nhood zaprasza najemców do współpracy

„W podejściu do miksu najemców w Wilanów Park i rozmowach z markami wykorzystujemy nie tylko naszą szeroką wiedzę na temat polskiego rynku, ale korzystamy również z międzynarodowej współpracy z zespołami Nhood z takich krajów jak Francja, Włochy czy Hiszpania, które pracowały między innymi nad dużymi projektami, jak Vialia Vigo czy Merlata Bloom Milano i wspierają nas w rozmowach z potencjalnymi najemcami” – dodaje Hubert Oleksiak.

Zespół leasingu Nhood Services Poland można spotkać na najważniejszych międzynarodowych i krajowych targach oraz wydarzeniach branżowych. Najbliższą okazją do rozmów o możliwościach współpracy w Wilanów Park oraz innych obiektach komercjalizowanych przez Nhood Services Poland będą targi Shopping Center Forum 2025 Fall w Warszawie w dniach 24-25 września.

Wilanów Park jest projektem realizowanym przez spółkę joint venture. Celem porozumienia zawartego pomiędzy Ceetrus, Apsys i Nhood jest tworzenie innowacyjnych, zrównoważonych projektów deweloperskich, które generują wartość dla wszystkich interesariuszy zarówno mieszkańców, najemców jak i władz lokalnych i organizacji pozarządowych.

Nhood Services Poland zarządza 25. centrami

Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, reprezentacja najemców zarządzanie procesami deweloperskimi, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 55 centrów handlowych.

Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz