Nhood Services Poland wdraża strategię komercjalizacji Wilanów Park – innowacyjnego wielofunkcyjnego projektu, który powstanie w warszawskim Wilanowie. Zespół leasingu jest obecny na najważniejszych wydarzeniach branżowych oraz wspólnie z europejskimi ekspertami Nhood rozmawia z międzynarodowymi markami o ich obecności w tym projekcie.
Wilanów Park zostanie zaprezentowany przez Nhood Services Poland podczas targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Wilanów Park został zaprojektowany jako otwarte, tętniące życiem miejsce. Na mapie warszawskich obiektów handlowych wyróżnią go nie tylko architektura oraz otoczenie ponad 2-hektarowego parku miejskiego, lecz również ciekawe propozycje obejmujące funkcje handlowe, gastronomię, usługi i rozrywkę.
„Zgodnie z naszymi założeniami Wilanów Park będzie wielofunkcyjnym obiektem, który zdefiniuje nowe doświadczenia klientów. Dlatego naszym celem jest zbudowanie bogatej oferty zakupowej zarówno z rozpoznawalnymi markami, jak i również takimi, których nie można spotkać w innych lokalizacjach. Poszukujemy również najemców, którzy zapewnią różnorodne propozycje spędzenia czasu dostosowane do potrzeb poszczególnych grup odbiorców” – mówi Marcin Matysiak, dyrektor komercjalizacji Nhood Services Poland.
Różnorodny tenant-mix
W ramach inwestycji Wilanów Park powstanie nowoczesne centrum handlowe o powierzchni ponad 52 tys. mkw. z około 140 lokalami handlowymi, które zajmą, m.in. sklepy z różnorodnych segmentów, restauracje, rozrywka, usługi i wielosalowe kino. Zespół Nhood Services Poland od wielu miesięcy buduje ofertę zakupową tego obiektu.
„Prowadzimy proces komercjalizacji Wilanów Park, uwzględniając potrzeby i oczekiwania lokalnej społeczności oraz analizując całą strefę zasięgu. Zależy nam, żeby było to miejsce tętniące życiem, o różnorodnych funkcjach i wyróżniające się pod wieloma względami na warszawskim rynku. Obecnie prowadzimy rozmowy z najemcami reprezentującymi zarówno uznane marki obecne już na polskim rynku, jak i tymi, które dopiero planują zaistnienie w Polsce” – mówi Hubert Oleksiak, Senior Leasing Manager Nhood Services Poland odpowiedzialny za Wilanów Park.
Według przyjętej strategii komercjalizacji – Nhood Services Poland planuje, że na parterze centrum handlowego znajdą się butiki renomowanych i poszukiwanych przez klientów marek perfumeryjno-kosmetycznych, jubilerskich, bieliźniarskich, elektronika monobrandowa, akcesoria, a także pierwsze poziomy wielopiętrowych znanych sklepów odzieżowych. Szeroką ofertę modową, w tym butiki premium, marki sportowe oraz sklep z elektroniką i sprzętem gospodarstwa domowego będzie można znaleźć na pierwszym piętrze obiektu.
Oferta spożywcza i convenience
Wilanów Park jest przykładem obiektu realizującego założenia koncepcji 15-minutowego miasta, który umożliwi lokalnej społeczności załatwienie najważniejszych codziennych spraw, w tym zakupów. W centrum handlowym znajdzie się operator spożywczy Auchan z nowym konceptem.
Innowacyjne koncepty restauracyjne
„Jednym z istotnych elementów budujących atrakcyjność obiektu będzie szeroka i zróżnicowana oferta gastronomiczno-rozrywkowa, która z pewnością wyróżni Wilanów Park na tle konkurencji” – podkreśla Hubert Oleksiak.
Zespół Nhood Services Poland zaplanował, że z oferty gastronomicznej będzie można korzystać w otwartej przestrzeni na dwóch poziomach oraz w restauracjach w wydzielonych lokalach. Większość najemców gastronomicznych znajdzie się w Oranżerii, która płynnie połączy bryłę centrum handlowego z otaczającym obiekt parkiem. Takie usytuowanie zapewni również możliwość zaoferowania klientom miejsc w ogródkach restauracyjnych.
Zespół Nhood zaprasza najemców do współpracy
„W podejściu do miksu najemców w Wilanów Park i rozmowach z markami wykorzystujemy nie tylko naszą szeroką wiedzę na temat polskiego rynku, ale korzystamy również z międzynarodowej współpracy z zespołami Nhood z takich krajów jak Francja, Włochy czy Hiszpania, które pracowały między innymi nad dużymi projektami, jak Vialia Vigo czy Merlata Bloom Milano i wspierają nas w rozmowach z potencjalnymi najemcami” – dodaje Hubert Oleksiak.
Zespół leasingu Nhood Services Poland można spotkać na najważniejszych międzynarodowych i krajowych targach oraz wydarzeniach branżowych. Najbliższą okazją do rozmów o możliwościach współpracy w Wilanów Park oraz innych obiektach komercjalizowanych przez Nhood Services Poland będą targi Shopping Center Forum 2025 Fall w Warszawie w dniach 24-25 września.
Wilanów Park jest projektem realizowanym przez spółkę joint venture. Celem porozumienia zawartego pomiędzy Ceetrus, Apsys i Nhood jest tworzenie innowacyjnych, zrównoważonych projektów deweloperskich, które generują wartość dla wszystkich interesariuszy zarówno mieszkańców, najemców jak i władz lokalnych i organizacji pozarządowych.
Nhood Services Poland zarządza 25. centrami
Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, reprezentacja najemców zarządzanie procesami deweloperskimi, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 55 centrów handlowych.
Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.