Centrum Handlowe Korona we Wrocławiu przedłuży symboliczną adopcję lemura koroniastego, podopiecznego wrocławskiego ZOO. To kontynuacja inicjatywy, która zyskała duże zainteresowanie wśród mieszkańców i wpisuje się w długofalową strategię społecznej odpowiedzialności CH Korona.
Projekt „Misja: Koroniasty” powstał w odpowiedzi na potrzebę realizacji działań łączących troskę o środowisko, edukację oraz integrację społeczną. Wybór lemura koroniastego – gatunku zagrożonego wyginięciem – nie był przypadkowy. Jego nazwa nawiązuje do identyfikacji wizualnej centrum, a symboliczna adopcja stała się punktem wyjścia do stworzenia rozbudowanej kampanii społecznej.
Ubiegłoroczna kampania, zatytułowana „Misja: Koroniasty”, cieszyła się dużym powodzeniem, dzięki cyklicznym, zróżnicowanym działaniom, angażując zarówno dzieci, młodzież, jak i dorosłych. Jej zwieńczeniem było stworzenie ekomuralu, który stał się symbolem zaangażowania CH Korona w ochronę środowiska. Mural, zdobiący ścianę parkingu centrum, ma 15 m wysokości i 5 m szerokości. Został namalowany farbami fotokatalitycznymi, które mają w założeniu neutralizować około 170 kg CO2 rocznie.
„Przedłużenie adopcji lemura koroniastego i związanej z tym inicjatywy ‘Misja: Koroniasty’ doskonale wpisuje się w długoterminową strategię CH Korona, zgodnie z którą pragniemy być nie tylko miejscem zakupów, ale przede wszystkim ważnym i odpowiedzialnym partnerem dla lokalnej społeczności. Poprzez takie działania budujemy trwałe relacje z mieszkańcami, wzmacniamy pozytywny wizerunek marki i inspirujemy wrocławian do podejmowania działań społecznych, edukacyjnych oraz na rzecz środowiska” – mówi Ilona Missori, Asset Manager w SCF Property Services.
W ramach tegorocznej odsłony projektu przewidziano kolejne inicjatywy, których celem będzie integracja mieszkańców, wspieranie lokalnych działań i popularyzacja proekologicznych nawyków.
„Cieszymy się, że adopcja lemura Koroniastego trwa dalej. Ten sympatyczny mieszkaniec naszego ogrodu zoologicznego wspaniale reprezentuje wartości, które wspólnie z CH Korona chcemy promować – edukację ekologiczną, troskę o środowisko oraz odpowiedzialność społeczną. To dla nas ogromna radość, że Koroniasty na dobre zadomowił się w sercach mieszkańców Wrocławia” – dodaje Weronika Łysek, rzeczniczka prasowa wrocławskiego ZOO.
Oficjalnym startem tegorocznej odsłony projektu było wydarzenie rowerowe „Pimp My Bike”, które odbyło się 17 maja w CH Korona. Była to rodzinna akcja pełna atrakcji, podczas której mieszkańcy mogli kreatywnie ozdobić swoje jednoślady, zadbać o ich bezpieczeństwo, a także aktywnie rozpocząć sezon rowerowy. Działania podejmowane podczas eventu miały także wspierać ideę miejskiego transportu przyjaznego środowisku.
„Chcemy dalej inspirować mieszkańców Wrocławia do aktywnego działania na rzecz naszego miasta. Koroniasty pozostaje symbolem pozytywnej energii, którą pragniemy się dzielić. Każda inicjatywa, którą podejmiemy w 2025 roku, ma przypominać, że razem możemy stworzyć lepszą rzeczywistość wokół nas” – podkreśla Ewelina Rozwód, Senior Marketing Coordinator CH Korona.
Szczegóły nadchodzących wydarzeń będą na bieżąco udostępniane na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Centrum Handlowego Korona.
Centrum Korona ma 54 najemców
Centrum Handlowe Korona to jedno z pierwszych wielofunkcyjnych centrów handlowych w Polsce, gdzie oprócz zakupów można aktywnie spędzić czas w klubie fitness oraz zrelaksować się w strefie kina i restauracji. Całkowita powierzchnia najmu CH Korona to 40.000 mkw.
Oferta handlowa centrum obejmuje 54 butiki i sklepy średnio powierzchniowe, a głównymi najemcami są: hipermarket Auchan, Cinema City, Fitness Academy oraz sklepy CCC, Decathlon, Rossmann i RTV Euro AGD. CH Korona może pochwalić się bogatą ofertą rozrywkową – na terenie obiektu działają kino oraz kompleks strefy food court z 15 restauracjami i kawiarniami.
Właścicielem CH Korona jest Star Capital Finance. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.