Sieć Action planuje serię otwarć sklepów na Podlasiu

Action kontynuuje ekspansję na Podlasiu. W czerwcu otworzy trzy sklepy w tym regionie, tj. drugi sklep w Suwałkach i Łomży, a czwarty w Białymstoku. Klienci będą mogli wybierać spośród 6000 dobrej jakości i coraz bardziej zrównoważonych produktów w 14 kategoriach (od zabawek i rękodzieła po artykuły gospodarstwa domowego i ogrodnicze po majsterkowanie i żywność) w najniższej cenie.

Action umacnia pozycję na rynku polskim i otworzy nowe sklepy w województwie podlaskim. Będzie to drugi sklep w Suwałkach i Łomży, oraz czwarty w Białymstoku. Sklep w Suwałkach zostanie otwarty 14 czerwca, a w Łomży i Białymstoku 28 czerwca.

Nowy sklep w Suwałkach ma powierzchnię ponad 906 metrów kwadratowych. Obiekt znajduje się przy ulicy Sejneńskiej 59. 

Nowy sklep w Łomży ma powierzchnię 882 metrów kwadratowych. Zlokalizowany jest przy Alei Marszałka Józefa Piłsudskiego 129/A.

Action w Białymstoku ma powierzchnię ponad 1011 metrów kwadratowych. Sklep mieści się przy ulicy Alei Tysiąclecia Państwa Polskiego 10.

W Białymstoku, oprócz planowanego na 28 czerwca otwarcia nowego sklepu przy Alei Tysiąclecia Państwa Polskiego 10, działają jeszcze trzy inne punkty zakupowe firmy na mapie miasta.

Bogata oferta

Action wprowadza do oferty 150 nowych produktów tygodniowo, dostarczając wszechstronny asortyment zaspokajający różne potrzeby i preferencje. Dodatkowo, ponad dwie trzecie wszystkich artykułów kosztuje mniej niż 10 złotych.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z otwarcia naszych kolejnych sklepów na Podlasiu. To już osiem lat od kiedy otworzyliśmy pierwszą lokalizację Action w Polsce. Od samego początku jesteśmy pozytywnie przyjmowani przez klientów i cieszymy się, że dalej możemy przybliżać im ofertę Action” – mówi Paweł Essel, Dyrektor Generalny Action w Polsce.

W zgodzie z ESG

Action nieustannie inwestuje w jakość produktów i zrównoważony rozwój, a także aktywnie ogranicza emisję gazów cieplarnianych z własnej działalności poprzez inicjatywy takie jak wyeliminowanie połączeń gazowych ze sklepów do końca 2024 r. i zastosowanie oświetlenia LED we wszystkich obiektach. Firma utrzymuje jasne standardy dotyczące dostawców i zaopatrzenia.

Asortyment jest stale ulepszany poprzez zmniejszenie śladu węglowego produktów i zwiększenie ich obiegu zamkniętego.

Z kolei 100% drewna wykorzystywanego w produktach marki pochodzi z lasów zarządzanych w oparciu o zasady sustainability, zgodnie z FSC® lub PEFC. Od 2022 r. wszystkie rodzaje kakao używane w produktach marki Action pochodzą ze źródeł zgodnych z ideologią Fairtrade.

Action jest obecny na 13. rynkach

Action to dyskont niespożywczy, który co tydzień gości miliony klientów w niemal 3 000 sklepów w 13 krajach Europy. Klienci kochają Action za zaskakującą ofertę 6 000 produktów w 14 kategoriach – od artykułów codziennego użytku po produkty, które ułatwiają i umilają codzienne życie – zawsze w najniższej cenie. Co tydzień wprowadza 150 nowych produktów, aby oferta zawsze była aktualna. Poprzez nasz Program Zrównoważonego Rozwoju Action (ASP), nieustannie inwestuje w poprawę jakości i zrównoważony rozwój w czterech obszarach: Ludzie, Produkt, Planeta i Partnerstwo. Obietnica Action: niskie ceny, duży uśmiech.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz