Apsys: Posnania stawia na swoje francuskie DNA

Francuski styl życia, elegancja i wyjątkowa atmosfera – te wartości połączyły partnerów tegorocznego Dnia Francuskiego organizowanego przez Petit Paris Wilson. Wydarzenie z okazji francuskiego święta narodowego odbyło się 12 lipca w odrestaurowanej perfumiarnii w Poznaniu. Jednym z partnerów inicjatywy była Posnania – obiekt należący do grupy Apsys i przez nią zarządzany – której francuskie korzenie doskonale wpisują się w ideę wydarzenia.

W programie wydarzenia znalazły się m.in. spotkanie z Davidem Gaboriaud – szefem kuchni
i promotorem francuskiego stylu życia, degustacja szampana z rodzinnej winnicy oraz strefa relaksu przygotowana przez Posnanię. Wszystko w otoczeniu magicznych wnętrz Petit Paris Wilson – odrestaurowanej historycznej perfumiarni, która na ten wieczór zmieniła się w najprawdziwszy kawałek Francji w Poznaniu.

Francuskie DNA i art de vivre w praktyce

Udział Posnanii w wydarzeniu był wyrazem konsekwentnie realizowanej strategii partnerstw biznesowych oraz promocji kultury, która wykracza poza samą przestrzeń handlową. Apsys, zarządca Posnanii, od lat wspiera inicjatywy, które wpisują się w wartości francuskiego art de vivre, czyli filozofii życia stawiającej na jakość, piękno i budowanie relacji.

Podczas wydarzenia Posnania zadbała o elegancką strefę relaksu – z letnimi leżakami
i upominkami – która była częścią wyjątkowej atmosfery wieczoru.

„Dla nas to coś więcej niż partnerstwo. Wspierając Petit Paris w organizacji Dnia Francuskiego, pokazaliśmy, że francuskie korzenie Apsys to nie tylko historia, ale także realne działania jak budowanie relacji, wspieranie kultury i pielęgnowanie jakościowych doświadczeń. To wartości bliskie także naszym partnerom i klientom” – mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektorka Marketingu Posnanii.

Relacje i zaangażowanie – nie tylko w przestrzeni handlowej

Współpraca z najemcami – takimi jak Petit Paris – jest istotnym filarem strategii Posnanii. To relacje oparte na zaufaniu, wspólnych wartościach i wzajemnym wsparciu, które przekładają się na wspólne inicjatywy o wysokim potencjale wizerunkowym i medialnym.

Obecność Posnanii w wydarzeniu to również przykład, jak można realnie wspierać rozwój miejskiej oferty kulturalnej i budować relacje oparte na wspólnych wartościach.

Zarządza ponad 700 000 mkw. GLA

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.

Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i  Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz