Dołącz do 1600 uczestników
SCF 2025 Fall!

Monnari Trade zwiększa powierzchnię handlową

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w II kwartale 2025 roku przez Grupę Kapitałową MONNARI TRADE S.A. wyniosły ok. 79,3 mln zł i były wyższe o 10,4 % od przychodów w porównywalnym okresie 2024 r. (71,8 mln zł). Na koniec czerwca 2025 r. Grupa Kapitałowa posiadała 304 salonów sprzedaży (vs. 210 salony na koniec czerwca 2024 r.) dla wszystkich marek

Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (sklepy stacjonarne i Internet) wiodących marek przedstawiały się w II kwartale następująco:
– Monnari (marka własna) – 62,4 mln zł (2024r: 62,2 mln zł), co oznacza wzrost o 0,3%,
– Femestage (marka własna) – 4,4 mln zł (2024r: 4,5 mln zł), co oznacza spadek o 2,2%,
– 5.10.15 (marka licencjonowana )- 4,1 mln zł (2024r: 0,0 mln zł), co oznacza wzrost o 100%.

Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za I półrocze 2024 r. w wysokości 157,3 mln zł, co oznacza wzrost o 9,2% w relacji do porównywalnego okresu 2024 r. (144,0 mln. zł). Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (sklepy stacjonarne i Internet) wiodących marek przedstawiały się w okresie I półrocza następująco:
– Monnari – 126,4 mln zł (2024r: 125,4 mln zł), co oznacza wzrost o 0,8%,
– Femestage – 8,2 mln zł (2024r: 9,3 mln zł), co oznacza spadek o 11,8%,
– 5.10.15 – 6,2 mln zł (2024r: 0,0 mln zł), co oznacza wzrost o 100%.

Marża brutto na sprzedaży towarów w II kwartale 2024 r. wyniosła 62,3%, w porównaniu do marży w wysokości 64,9% w analogicznym okresie 2024 r. W I półroczu b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 59,3%, w relacji do 61,4 % w I półroczu w 2024 r.

Na koniec czerwca 2025 r. Grupa Kapitałowa posiadała 304 salonów sprzedaży (vs. 210 salony na koniec czerwca 2024 r.) dla wszystkich marek: – Monnari 185 salonów własnych, – franczyza MONNARI 17 salonów, – Femestage 6 salonów, – franczyza 5.10.15 96 salonów o całkowitej powierzchni ok. 55,8 tys. m2 (45,5 tys. m2 na koniec czerwca 2024 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 20 % i ilości salonów o ok.44,8%.

Powyższe dane nie uwzględniają danych spółki Komex S.A.

Polska marka modowa

Monnari jest polską marką odzieżową z ponad 25-letnią tradycją. Od samego początku swojej działalności marka charakteryzuje się wyjątkowym podejściem do mody. Autorskie projekty, opracowane przez zespół doświadczonych projektantów, od lat podbijają serca pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, pragnących wyrazić swoją indywidualność poprzez styl.

Szeroki asortyment ubrań, dodatków oraz toreb dostępny jest w 211 salonach w całej Polsce oraz w sklepie internetowym emonnari.pl. Każda konstrukcja powstaje z myślą o figurach polskich kobiet, dlatego też w salonach Monnari pełne stylizacje stworzą Panie noszące rozmiary 36 – 46. Ta rozmaitość sprawia, że marka jest dostępna dla każdej kobiety chcącej poczuć się wyjątkowo.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz