dm, największa drogeria w Europie pod względem sprzedaży, rośnie w siłę także na polskim rynku. Drogeria zapowiada dalszy rozwój i otwarcia nowych sklepów. Już dziś podpisanych ma kilkadziesiąt umów na kolejne 2 lata i codziennie zespół ekspansji pracuje nad nowymi. Zadebiutuje na rynku polskim jako Wystawca na targach #scf2025fall, na których chce, aby Odwiedzający poczuli, czym naprawdę jest marka.
„Tegoroczna edycja Shopping Center Forum to dla nas moment szczególny, bo po raz pierwszy jako dm Polska będziemy obecni na targach z własnym stoiskiem. Choć w Polsce debiutujemy jako wystawca, to nasza spółka-matka, dm-drogerie markt, od lat regularnie uczestniczy w najważniejszych europejskich wydarzeniach branżowych, np. jak EXPO REAL w Monachium.
Obecność na SCF to dla nas nie tylko możliwość zaprezentowania, kim jesteśmy i w jakim kierunku zmierzamy, ale także doskonała okazja do rozmów, zarówno z naszymi obecnymi partnerami biznesowymi, z którymi chcemy podsumować dotychczasową współpracę i porozmawiać o jej dalszym rozwoju, jak i z potencjalnymi nowymi kontrahentami. Cieszymy się, że możemy być częścią tego wydarzenia” – mówi Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji w Polsce.
dm to największa sieć drogeryjna w Europie pod względem sprzedaży, obecna w 14 krajach, z ponad 4100 sklepami, w tym od 2022 roku także w Polsce. Obecnie sieć ma już ponad 60 otwartych lokalizacji w kraju, a każda z nich oferuje nie tylko szeroki wybór produktów, ale i wysoką jakość obsługi.
Średnia powierzchnia sklepów dm w Polsce to około 600 mkw. – to przestrzeń, która pozwala zapewnić wysoką jakość doświadczenia zakupowego, m.in. szerokich alejek, miejsca na bezpłatny dystrybutor z wodą w sklepie, ławeczkę do odpoczynku, fotokioski, punkty ekspresowego odbioru paczek, a nawet takich detali jak przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove, czy bujany konik dla najmłodszych. Do najbardziej pożądanych przestrzeni, których poszukują drogerie dm dla swoich nowych sklepów należą parki i centra handlowe, ale też lokalizacje obok prężnie działających dyskontów spożywczych.Jak zapowiadają przedstawiciele dm, do końca 2025 rok w Polsce obecnych będzie blisko 75 sklepów. Drogeria już dziś podpisanych ma kilkadziesiąt umów na kolejne 2 lata i codziennie zespół ekspansji pracuje nad nowymi.
Na stoisku dm będzie można poznać unikalną atmosferę, jaka towarzyszy zakupom w sklepach tej marki, odwiedzający będą mogli spróbować wybranych produktów i porozmawiać z przedstawicielami firmy. Podczas targów dm zaprezentuje również bogatą ofertę marek własnych – od produktów do pielęgnacji ciała i zdrowia, przez żywność bio, aż po artykuły gospodarstwa domowego.
„Zależy nam, aby nasi goście mogli nie tylko poznać naszą ofertę, ale również podzielić się z nami opinią. Jesteśmy otwarci na dialog i wspólne budowanie wartościowej współpracy. Chcemy, by nasza obecność była zaproszeniem do rozmowy, wymiany doświadczeń i inspiracją do współpracy. Pokazujemy, że dm to stabilna, dynamicznie i zrównoważenie rozwijająca się marka, która stawia na długofalowe relacje i zaufanie – zarówno wobec klientów, jak i partnerów biznesowych” – podkreśla Detko.