Aplikacja Kaufland zyskała nowe funkcje, które jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby klientów. Od teraz użytkownicy mogą w szybki sposób sprawdzić, jakie punkty usługowe znajdują się w wybranym sklepie oraz przeglądać aktualne promocje w nowej zakładce K-Stories.
Nowa opcja pozwala wygodnie wyszukać najemców dostępnych w danym markecie – wraz z nazwą, branżą, godzinami otwarcia, formami płatności, danymi kontaktowymi i odnośnikami do strony internetowej oraz profili w mediach społecznościowych. Każdy punkt można również ocenić za pomocą prostego systemu emotek. To rozwiązanie nie tylko ułatwia planowanie zakupów, ale daje też najemcom dodatkową widoczność, bez ponoszenia kosztów.
Drugą nowością jest zakładka K-Stories – szybki przegląd najnowszych promocji i ofert dostępny w formacie znanym z popularnych aplikacji społecznościowych. Dzięki niej klienci mogą sprawdzić, co nowego czeka na nich w sklepie – jednym kliknięciem.
„Aplikacja Kaufland to znacznie więcej niż gazetka online. Z funkcjami takimi jak K-Scan, personalizowane kupony, listy zakupów czy program lojalnościowy Kaufland Card robienie zakupów staje się prostsze, szybsze i bardziej dopasowane do indywidualnych potrzeb” – mówi Marta Rumak, Dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.
Aplikacja umożliwia m.in. tworzenie list zakupowych, przeglądanie aktualnych gazetek i przepisów, korzystanie z indywidualnych kuponów rabatowych czy samodzielne skanowanie produktów dzięki funkcji K-Scan. Dostępna jest bezpłatnie na systemy Android i iOS
KoncepcjA one-stop-shopping
Kaufland rozwija koncepcję one-stop-shopping, tworząc wokół swoich marketów kompleksową przestrzeń handlowo-usługową. W całej Polsce sieć współpracuje z ponad 700 partnerami, pozwalając klientom załatwić wiele codziennych spraw przy okazji wizyty w sklepie – szybko, wygodnie i w jednym miejscu.
Sieć współpracuje obecnie z setkami partnerów w przeszło 250 lokalizacjach w całej Polsce. Łączna powierzchnia wynajmowanych przestrzeni wynosi niemal 112 000 mkw. W sąsiedztwie marketów funkcjonują m.in. punkty gastronomiczne, apteki, pralnie, drogerie, piekarnie oraz serwisy usługowe. Obok stałych najemców pojawiają się również innowacyjne koncepty – zautomatyzowane kwiatomaty, drukarkomaty czy urządzenie SecretPack, umożliwiające zakup paczek-niespodzianek.
Z 253. marketami
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 253 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.