Mocny zespół działu ekspansji KIK na targach #scf2025fall

Na #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja sieci KIK. Przewodniczyć jej będą Jan Skowron, dyrektor generalny KiK Polska i Jan Tvrdik, Head of Expansion Eastern Europe.

Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Na #scf2025fall obecni będą:

  • Jan Skowron, dyrektor generalny KiK Polska,
  • Jan Tvrdik, Head of Expansion Eastern Europe
  • Alina Andrejczuk, Expansion Manager,
  • Łukasz Kudłek, Expansion Manager,
  • Krzysztof Waluś, Expansion Manager

Pod koniec Q1, KiK ogłosił prace nad wprowadzeniem nowego formatu sklepów – U400. To koncept salonów sprzedaży o zmniejszonej powierzchni handlowej – do 400 mkw. „Kompaktowy” model daje sieci możliwość wejścia do mniejszych miejscowości oraz galerii i pasaży handlowych, gdzie dotąd ograniczenia przestrzenne uniemożliwiały rozwój.

Wszystkie te działania są częścią szerszej strategii rozwoju marki w Polsce. KiK zakłada wzrost sprzedaży o 9% w 2025 roku, co ma zostać osiągnięte dzięki nowym otwarciom, modernizacji istniejących placówek zgodnie z koncepcją Dynamics 2.0 oraz lepszemu dopasowaniu oferty do oczekiwań polskich konsumentów.

„Naszym celem jest osiągnięcie 650 sklepów w Polsce w perspektywie najbliższych lat, czyli do około 2028, może 2029 roku. Żeby to było możliwe, potrzebujemy stabilnej, rentownej bazy – a większość naszych sklepów już teraz jest rentowna, wiele z nich – bardzo. To właśnie one umożliwiają nam dalsze inwestycje – w rozwój, infrastrukturę, komunikację i nowe technologie” – mówił w wywiadzie dla retailnet.pl Jan Skowron, dyrektor generalny KiK Polska.

KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji, Włoch, Rumunii, Niderlandów, Bułgarii, Hiszpanii oraz Portugalii. Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4 000 sklepów, w tym około 460 w Polsce. Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.

Coraz dłuższa lista uczestników

W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.

Wśród wystawców targów są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Benefit Systems, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Wemolo, Womak, ZUT Industrial.

Partnerzy Forum to Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.

Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.

Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.

24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.

Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.

#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.

Avy wziąć udział w  #scf2025fall kliknij TUTAJ

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz